2015 m. pasauliniai pardavimai išaugo iki 2,97 mln. automobilių, antradienį pranešime pareiškė Paryžiuje įsikūrusi grupė.

Pardavimai Europoje išaugo 5,9 proc., bendrovės regionuose Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje – 6,4 proc., o Kinijoje ir Pietryčių Azijoje smuko 0,9 proc.

Bendrovės teigimu, visų metų pardavimams įtakos turėjo itin sudėtinga ekonominė aplinka besivystančiose rinkose: Lotynų Amerikoje pardavimai smuko 21 proc., o Eurazijoje – daugiausiai Rusijoje – net 73 proc.

Vis dėlto ketvirtą ketvirtį, rinkai kiek atsigavus, pardavimai Kinijoje išaugo 8,9 proc., pranešė PSA.

Naujasis grupės prabangių automobilių klasės ženklas „DS Automobiles“, belaukdamas antros modelių kartos, patyrė nuosmukį praktiškai visose rinkose, o 2015 metų pasauliniai pardavimai smuko 14 proc.

„Citroen“ prekės ženklas, kuris šiuo metu yra atnaujinamas, pristatant tokius originalaus dizaino modelius, kaip „C4 Cactus“, kaip ir anksčiau fiksavo nuosmukį Europoje ir didesnėje pasaulio dalyje – pasauliniai pardavimai smuko 2,1 proc. Tuo metu „Peugeot“ pardavimai išaugo 4,6 proc.

Tačiau „Citroen“ atsigriebė Artimųjų Rytų ir Afrikos rinkoje, kur pardavimai išaugo 16 proc., kai tuo tarpu „Peugeot“ pardavimai ten teišaugo 2,3 proc. Minėtose rinkose labai išaugo nebrangaus „C-Elysee“ sedano paklausa.

Vadovaujant Carlosui Tavaresui, bendrovė „PSA/Peugeot-Citroen“, kuri prieš dvejus metus buvo beveik priartėjusi prie bankroto, 2015 metų pirmąjį pusmetį džiaugėsi 5 proc. veiklos pelnu.

Tokio pelningumo bendrovė nesugebėjo pasiekti daugiau nei dešimt metų. Tačiau PSA įspėjo, kad likusią metų dalį sąlygos buvo sudėtingesnės.

Visų 2015 metų finansinius rodiklius bendrovė ketina paskelbti vasario 24 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)