Skelbiama, kad šią savaitę numatytas naujas derybų su „Californian Air Resources Board“ pareigūnais ir JAV aplinkos apsaugos agentūros (EPA) atstovais etapas. Vokiečiai ir toliau nepraranda vilties iki sausio vidurio pasiekti reikiamą susitarimą.

Deja, rasti techninį problemos sprendimą pasirodė žymiai sudėtingiau nei tikėtasi. Vienas iš tokius sunkumus lėmusių veiksnių – faktas, kad būtina gaminti naujas dalis, kurių tinkamumą reikės patikrinti naujais bandymais, teigia šaltinis, panoręs išlikti anonimu.

Niekaip nesibaigiantys sunkumai atskleidžia, kaip VW sunkiai sekasi susigrąžinti Amerikos pareigūnų ir paprastų vairuotojų pasitikėjimą, nors nuo dienos, kai vokiškų automobilių gamintojas oficialiai pripažino klastojęs dyzelinių automobilių emisijų testų rezultatus ir pažadėjo atversti naują lapą, jau praėjo keturi mėnesiai.

Pirmadienį, sausio 4 dieną, JAV Teisingumo departamentas pareiškė didžiausią Europos automobilių gamintoją duodantis į teismą dėl galimų aplinkos apsaugos įstatymų pažeidimų. Baudos gali siekti nuo 18 iki net 90 mlrd. JAV dolerių.

Panašu, kad toks amerikiečių sprendimas VW, nedrąsiai bandančiam Europoje susigrąžinti gerą vardą, sudavė naują skaudų smūgį. Gruodį VW paskelbė radęs paprastą techninį sprendimą dėl 8,5 mln. automobilių, kuriuose įdiegta emisijų klastojimo įranga, tačiau netrukus pateikė duomenis, esą skaičius automobilių, kuriems aktuali ši problema, yra mažesnis nei skelbta anksčiau.

„Šis pranešimas – akivaizdus prisiminimas, savotiškas grįžimas į realybę, atskleidžiantis, kad VW vis dar neišsprendė emisijų problemų“, – apie VW gresiančią bylą sako „Goldman Sachs“ analitikai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)