Trečiosios kartos „Ford Ranger“ modelis Europoje buvo pristatytas 2011 metais, o maksimalų saugumo įvertinimą gavo 2012-aisiais. Šio modelio užimama pikapų rinkos dalis stabiliai augo nuo 11,7 proc. 2012 metais iki 23,5 proc. šiemet.

Koncernas planuoja šių metų pabaigoje pristatyti naujos kartos „Ranger“, kuris pasižymės tokio tipo automobiliams neįprastai efektinga išvaizda, aukščiausiu saugumo lygiu, naujausiomis pagalbinėmis ir saugumo technologijomis bei taupumu, leidžiančiu net iki 17 proc. sumažinti degalų sąnaudas.

„Savo tvirtumu, stiliumi, universalumu bei saugumu „Ranger“ vis dar yra nepralenkiamas šioje automobilių klasėje“, – sako „Ford of Europe“ rinkodaros, pardavimų ir paslaugų viceprezidentas Roelantas de Waardas. „Jau dabar naujosios kartos „Ranger“ išankstiniai užsakymai viršija mūsų lūkesčius. Ypač jei kalbame apie „Ranger“ linijos flagmaną „Wildtrak“, išsiskiriantį unikaliais eksterjero ir interjero sprendimais bei tik jam būdinga „Pride Orange“ spalva“. „Wildtrak“ užsakymai gerokai viršijo net drąsiausius mūsų lūkesčius“.

Naujasis „Ford Ranger“ gali pasigirti daugybe technologinių sprendimų, padedančių vairuotojui jaustis saugesniam ir važiuoti patogiau. Tarp šių technologijų galima rasti kelio juostų stebėjimo sistemas „Lane Keeping Alert“ bei „Lane Keeping Aid“, prisitaikančią greičio palaikymo kontrolės technologiją „Adaptive Cruise Control“ su pranešimo apie artėjančią kliūtį sistema „Forward Alert“, kelio ženklų atpažinimo įrankiu „Traffic Sign Recognition“, automobilio statymą palengvinančia „Front and Rear Park Assist“ sistema, galine vaizdo stebėjimo kamera „Rear View Camera“ bei jau standartine tapusia elektronine stabilumo kontrolės sistema ESC.

Kartu su šiomis technologijomis naujajame „Ford Ranger“ modelyje bus ir išmanioji balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 2, važiavimo į įkalnę pagalbininkas „Hill Launch Assist“, pagalbos sistema važiuojant nuokalne „Hill Descent Control“, „Adaptive Load Control“ bei puikų stabdymą užtikrinanti „Emergency Brake Asistance“ sistema.

Gamintojo tikinimu, naujasis „Ford Ranger“ modelis išsiskirs kukliu apetitu degalams. Tai padės užtikrinti efektyviau išnaudojama jėgainė, patobulinta „Auto-Start-Stop“ technologija bei pirmąkart šiame modelyje pristatytas elektrinis vairo stiprintuvas „Electric Power Assisted Steering“. Šių sistemų visuma leis pasiekti net iki 17 proc. mažesnes degalų sąnaudas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)