Skelbiama, kad „Opel“ nuo 2016 metų antrojo ketvirčio pradės skelbti tikruosius minėtosios markės automobilių emisijų duomenis (gautus keliuose, o ne laboratorijos sąlygomis). Tikimasi, kad ši iniciatyva įneš daugiau skaidrumo ir padės susidaryti tikrąjį vaizdą.

Galiausiai „Opel“ pavyzdžiu pasekti bus priversti ir kiti automobilių gamintojai, tačiau jau dabar būtent „Opel“ giriamas kaip drąsiausias ir atsakingiausias, nes apsisprendė dar prieš įsigaliojant oficialiam reikalavimui.

Skelbiama, kad „Opel“ apie savo automobilius skelbs tiek naujo WLTP standarto duomenis, tiek šiuo metu taikomo NEDC. Naujieji skaičiai padės klientams geriau įvertinti mašinos degalų sąnaudas.

Tikimasi, kad ateities automobilių, pristatytų jau įsigaliojus šiai skaidrumo iniciatyvai, rezultatus suklastoti bus paprasčiausiai nebeįmanoma. Šiuo metu taikomas NEDC standartas turi net kelias silpnas vietas, kuriomis sumaniai naudojasi automobilių gamintojai.

Pirmasis „Opel“ modelis, kuriam bus taikomi nauji degalų sąnaudų rezultatai pagal Pasaulinę harmonizuotą lengvųjų automobilių bandymų procedūrą (WLTP ciklą), bus „Astra“. Tai reiškia, kad „Opel“ minėtojo modelio techninių specifikacijų sąrašą papildys keliomis naujomis eilutėmis apie WLDP procedūras ir testų rezultatus.

Kai galiausiai visi automobilių gamintojai bus priversti pagal įstatymą paisyti naujų reikalavimų, išloš ne kas kitas, o pirkėjai, kurie turės galimybę skaidriai palyginti automobilius pagal tą patį standartą.