Vis dėlto šį sugrįžimą kol kas gaubia daugybė klausimų, pavyzdžiui, nėra aišku, kokioms rinkoms bus skirti nauji automobiliai.

NEVS jau ne kartą bandė atkurti legendinės švedų markės gamybą (2013-ųjų gale jai tai buvo pavykę, bet 2014-ųjų pavasarį vėl teko stabdyti gamyklą), tačiau jai vis sutrukdydavo finansinės kliūtys.

Dabar, kaip teigiama, su Kinijos bankų finansinėmis injekcijomis ir „Dongfeng Motors“ įmonės pagalba kompanijai pavyko iš dalies perkelti gamybą į šios šalies Tiandzinio miestą, kur nuo 2017-ųjų bus gaminami elektromobiliai. Vis dėlto tai paskatino kalbas, jog įmonė gamins būtent Kinijos rinkai skirtus automobilius.

Taip pat kol kas dar nėra aišku, ar naujasis automobilis gaus „Saab“ emblemą, nes teisė į šį vardą tebepriklauso Švedijos aviacijos kompanijai, su kuria NEVS šiuo metu veda derybas.

Po elektrinio „9-3“ modelio 2018-aisiais į rinkas turėtų patekti keturi nauji elektromobiliai, sukurti ant „Phoenix“ platformos, kurią „Saab“ kūrė prieš pat savo bankrotą 2012-aisiais. Modulinė platforma leidžia jos pagrindu kurti skirtingų segmentų automobilius, kuo NEVS tikisi pasinaudoti.

Šią informaciją atskleidęs kompanijos vadovas Mattiasas Bergmanas praėjusios savaitės pabaigoje spaudos konferencijos Stokholme metu teigė, kad 2018-aisiais planuojama išleisti vidutinio dydžio elektrinį sedaną bei tris SUV automobilius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)