O štai agregato komponentų skaičius, didinant patikimumą ir priežiūros paprastumą, buvo sumažintas maždaug 25 procentais. Siekiant aukščiausios kokybės, „Dacia“ automatizuota mechaninė transmisiją „Easy-R“ buvo bandoma 130 tūkst. valandų, o bendras bandymų keliuose nuotolis – 120 tūkst. kilometrų.

Automatizuota mechaninė transmisija „Easy-R“ buvo sukurta optimaliam vairavimo malonumui važiuojant gyvenvietėmis ir esant intensyviam eismui. Gamintojas tikina, kad pavarų perjungimas atliekamas automatiškai ir sklandžiai.

Siekiant didesnio patogumo važiuojant itin nedideliu greičiu arba manevruojant, sistema leidžia pamažu judėti pirmyn paprasčiausiai pakėlus koją nuo stabdžių pedalo.

Naudojimasis „Easy-R“ transmisija yra intuityvus ir lengvai perprantamas. Automatinių transmisijų tipo pavarų dėžės valdymo svirtis leidžia pasirinkti vieną iš keturių režimų – D („Drive“– važiavimas), N („Neutral“– neutrali), R („Reverse“– atbulinė eiga) ir M („Manual“– rankinis valdymas). Pasirinktas režimas rodomas prietaisų skydelyje.

Rankinio valdymo režimas vairuotojui leidžia perimti visą pavarų jungimo kontrolę, o tai paranku esant situacijoms, kai, pavyzdžiui, reikalingas papildomas stabdymas varikliu.

Automatizuota mechaninė „Easy-R“ transmisija yra pigesnė už tradicinę automatinę transmisiją ir, suderinus su „TCe 90“ benzininiu varikliu, kainuoja 540 eurų.

Naudojama „Stop & Start“ sistema leidžia palaikyti mechaninei transmisijai prilygstančią ir įprastas automatines transmisijas pranokstančią ekonomiją bei CO2 taršos lygį. Transmisija gali veikti ir ECO režimu, leidžiančiu pasiekti dar geresnius ekonomijos rezultatus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)