Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, abu automobiliai taip pat gavo itin aukštus įvertinimus už suaugusių keleivių saugumą („Optima“ - 89 proc., „Sportage“ – 90 proc.), o mažamečių keleivių saugumas įvertintas atitinkamai 86 ir 83 proc.

„Optima“ modelis buvo giriamas dėl savo itin aukšto saugumo lygio visiems keleiviams priekinio ir šoninio smūgio metu. Ir visai nesvarbu, kokio ūgio keleivis ir kurioje automobilio vietoje jis sėdi. Perkamiausias Europoje KIA automobilis padidinto pravažumo „Sportage“ taip pat gavo daug pagyrimų už keleivių saugumą, ypač šoninio smūgio į stulpą testo metu.

Pasitelkę pažangiausias aktyvaus saugumo technologijas naujieji KIA modeliai labai svarbioje „Euro NCAP“ organizacijos atliekamų testų „Saugumo pagalbos“ („Safety Assist“) kategorijoje surinko po 71 proc.

Anot gamintojo, naujieji KIA modeliai „Optima“ ir „Sportage“ – tai du, pačiomis moderniausiomis technologijomis pasižymintys automobiliai, kokius kada nors yra sukūrusi „KIA Motors“ komanda. Abu jie gali pasiūlyti platų eismo įvykių išvengti padedančių aktyvaus saugumo technologijų sąrašą.

Standartinėje komplektacijoje sumontuota „Vehicle Stability Management“ (VSM) sistema padeda užtikrinti saugumą pačiose įvairiausiose situacijoje, ypač kai vairuotojui reikia stabdyti įveikiant posūkį. Išvengti nemalonių incidentų taip pat padeda elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESC bei elektroninis vairo stiprintuvas. VSM ir ESC sistemos įsijungia vos tik jutikliams užfiksavus sukibimo praradimą. Dėl šių sistemų vairuotojui daug lengviau saugiai suvaldyti transporto priemonę.

Abu naujieji modeliai taip pat gali pasigirti spalvingu pasirenkamųjų saugumo technologijų sąrašu.

Naujųjų „Optima“ ir „Sportage“ modelių kėbulo struktūra yra gerokai tvirtesnė negu jų pirmtakų. Už tai reikia dėkoti ypač tvirtam plienui (AHSS).

50 procentų „Optima“ kėbulo yra pagaminta iš AHSS plieno, t.y. net 150 proc. daugiau, negu buvo naudojama ankstesnio modelio kėbulo konstrukcijoje (20 proc.). Be to, naujajam modeliui buvo sunaudota 450 proc. daugiau struktūrinių klijų. Šio inžinierių sprendimo rezultatas – 50 proc. pagerintas kėbulo atsparumas sukimui ir 8,6 kg lengvesnis kėbulo karkasas.

„Sportage“ modelis gali pasigirti dar didesniu AHSS plieno kiekiu. Trečios kartos modelio kėbulą sudarė 18 proc. šios itin tvirtos medžiagos, o naujojo modelio kėbulo konstrukcijai jo buvo panaudota net 51 proc. Dėl gerokai tvirtesnės struktūros naujojo „Sportage“ modelio atsparumas sukimui padidėjo 39 proc.

Puikų pasyvaus saugumo lygį padeda užtikrinti visus keleivius saugančios saugos oro pagalvės bei standartinės įrangos sąrašui priklausantys ISOFIX tvirtinimo taškai, skirti saugiai pritvirtinti vaikišką automobilinę kėdutę.

Naująją „Kia Optima“ Lietuvoje jau galima užsisakyti, o Slovakijoje gaminamas „Sportage“ modelis prekybos vietas turėtų pasiekti pirmąjį 2016 metų ketvirtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)