Įmonės vadovas Stephanas Winkelmannas leidiniui „Autocar“ atskleidė, kad pirmasis „Lamborghini“ SUV automobilis po „LM002“ laikų „nesirinks“ tradicinių šiai markei atmosferinių V10 ar V12 jėgainių, kurios dabar montuojamos į sportinius superautomobilius „Huracan“ bei „Aventador“.

Italai nusprendė visureigį siūlyti su V8 keturių litrų darbinio tūrio motoru su dviem turbokompresoriais.

Anot S. Winkelmanno, tai „didelis žingsnis kompanijai“. Teigiama, kad tokios konstrukcijos variklis leis sumažinti taršą, padidinti galią ir suteikti galimybę pasiekti ją jau prie mažų apsukų, tuo pačiu išsaugant dinamiškąsias „Lamborghini“ savybes.

Be to, kaip teigia įmonės vadovai, visureigiui galimybė naudoti didesnę galią esant mažesnėms apsukoms labai pravers nulipus nuo asfalto. Jie taip pat pažadėjo, kad „Urus“ bus greičiausias tarp SUV klasės automobilių.

Jo kaina turėtų būti panaši į „Huracan“ ir prasidėti maždaug nuo 260 tūkst. eurų.

„Lamborghini“ variklį gaminsis pati, o naująjį „Urus“ surinkinės neseniai pastatytoje gamykloje Italijoje, kuriai šalies valdžia, siekdama padidinti darbo vietų skaičių, suteikė nemenkų dotacijų.

„Visi „Lamborghini“ darbuotojai didžiuojasi šia akimirka. Trečiojo modelio gamybos pradžia užtikrins stabilų bei kontroliuojamą kompanijos augimą ir pažymi naujos kompanijos eros pradžią“, – džiaugėsi S. Winkelmannas, pridūręs, kad plėsdama pardavimus visame pasaulyje įmonė prioritetinėmis rinkomis vadina JAV, Kiniją, Vidurio Rytus, Didžiąją Britaniją, Vokietiją ir Rusiją.

„Lamborghini“ nuo 2018 metų viliasi kasmet parduoti po 3 tūkstančius automobilių. Tokia prognozė reikštų dabartinių pardavimų skaičių padvigubėjimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)