Kuriant šias technines priemones, maksimalus dėmesys buvo skiriamas klientų patogumui. Pritaikius minėtas technines priemones automobiliai atitiks šiuo metu galiojančius taršos standartus.

Tikimasi, kad 1,2 l darbinio tūrio varikliams skirtas problemos sprendimas Vokietijos KBA bus pateiktas patvirtinimui vėliau, iki mėnesio pabaigos, ir šiuo atveju užteks tik programinės įrangos atnaujinimo.

Visos koncerno jau pateiktos techninės priemonės buvo kruopščiai išanalizuotos Vokietijos KBA specialistų ir gavo patvirtinimą. Tai reiškia, kad jau tapo aišku, kada ir kaip bus išspręstos daugelio probleminių automobilių problemos: 1,6 litro darbo tūrio EA 189 varikliuose priešais oro masės jutiklį bus įmontuotas srauto keitiklis (planuojama, kad darbas užtruks ne ilgiau vienos valandos), o 2 litrų darbinio tūrio varikliams bus atnaujinta programinė įranga (maždaug pusė valandos).

Gamintojo teigimu, sukurtos problemų sprendimo priežastys – pakankamai draugiškos klientams ir reikalauja stebėtinai nedidelių apsilankymo servise laiko sąnaudų. Visa tai pasiekta minimaliomis priemonėmis koreguojant variklio konstrukciją ir reguliuojant oro cirkuliaciją variklyje valdančią programinę įrangą.

Nors sukurtas ir jau aprobuotas, šis techninis sprendimas bus dar tobulinamas, kad galiojantys taršos parametrai būtų pasiekiami besąlygiškai visais atvejais ir nedarytų jokios neigiamos įtakos variklio galiai ir degalų sąnaudoms. Šių tikslų kol kas pavyksta pasiekti, deja, ne su visais automobilių modeliais.

Naudojantis Vokietijos KBA patvirtintomis techninėmis priemonėmis, šiuo metu kuriamos realios serviso paslaugos, kurios bus pritaikytos visose Europos sąjungos šalių rinkose. Siekiama, kad jau 2016 m. sausio mėn. būtų galima organizuoti atšaukimo kampaniją, per kurią būtų techniškai pakoreguoti pirmieji automobiliai.

Vertinant iš šiandienos pozicijų, pagal variklius ir modelius suskirstytos atšaukimo kampanijos turėtų vykti visus 2016-uosius kalendorinius metus.

„Volkswagen“ siekia, kad techninių priemonių įdiegimas visiems klientams būtų kaip galima trumpesnis. Be to, kompanija asmeniškai susisieks su visais probleminių automobilių klientais ir bandys rasti optimaliausią sprendimą, kada ir kaip pritaikyti minėtas serviso priemones, kad klientui būtų kuo mažiau nepatogumų dėl apriboto mobilumo.

Kol automobilis bus servise, „Volkswagen“ įsipareigoja visiems klientams nemokamai pasiūlyti atitinkamus pakaitinius mobilumo sprendimus.

Jau nuo spalio pradžios visi „Volkswagen“ klientai turi galimybę pasitikrinti, ar jų automobilis yra probleminis. Tai atlikti galima http://info.volkswagen.com/lt/lt/home.html tinklapyje įvedus automobilio VIN kodą.

Paminėtos aprobuotos korekcinės priemonės pašalina daugelio Europoje naudojamų probleminių automobilių su EA 189 varikliais turimus taršos parametrų neatitikimus. Šio mėnesio pabaigoje Vokietijos KBA bus pateikti techniniai sprendimai, skirti 1,2 l darbinio tūrio 3 cilindrų varikliams.

Visos kitos Volkswagen koncerno markės – „Audi“, SEAT, „Škoda“ ir „Volkswagen“ komercinis transportas – taip pat planuoja probleminių variklių koregavimo priemones, kurios bus atliekamos pagal aukščiau minėtą metodiką.

Be to, iki 2016 m gruodžio 31 d. „Volkswagen AG“ susilaiko nuo teisės riboti bet kokias garantines pretenzijas, susijusias su EA 189 varikliuose esančia programine įranga su sąlyga, kad nėra praleistas šių garantinių pretenzijų teikimo terminas. Todėl joks priverstinis laukimas nepablogins „Volkswagen“ klientų padėties.

Įmonė pabrėžia: visi probleminiai automobiliai yra ir išlieka saugūs ir be apribojimų tinkami važinėjimui viešojo susisiekimo keliais.