Vokietijos transporto priemonių reguliavimo institucija KBA pritarė 2 litrų dyzelinių variklių įrangos atnaujinimams ir iš esmės sutiko su 1,6 litro variklių planu, pirmadienį Vokietijos Volfsburgo mieste maždaug 1 tūkst. įmonės atstovų sakė „Volkswagen“ generalinis direktorius Matthiasas Muelleris.

Šių pataisymų, kurie yra reikalingi daugiau kaip 90 proc. Europoje į šį skandalą patekusių automobilių, kaina ir sudėtingumas yra „valdomi“, sakė jis savo kalboje, kurios ištraukas gavo „Bloomberg“.

JAV aplinkos apsaugos agentūra ir Kalifornijos oro išteklių taryba sutiko, kad „Volkswagen“ siektų iš naujo įteisinti peržiūrėtą 85 tūkst. automobilių dyzelinių variklių, kuriuos tyrė JAV reguliuotojai, programinės įrangos versiją, sakė įmonė. Jei toks patvirtinimas bus gautas, taisymo darbai turėtų kainuoti tik maždaug pusę anksčiau numatytos sumos, nurodė „Volkswagen“.

Abu susitarimai yra žingsnis pirmyn sprendžiant skandalą, kuris „Volkswagen“ kilo trijuose frontuose: klastojant programinę įrangą, sudėtą maždaug 11 mln. automobilių su 1,2, 1,6 ir 2 litrų dyzeliniais varikliais visame pasaulyje, pateikiant neteisingus anglies dvideginio kiekius maždaug 800 tūkst. automobilių ir įrengiant abejotiną programinę įrangą didesniuose dyzeliniuose varikliuose Jungtinėse Valstijose.

9 val. ryto vietos laiku Frankfurte „Volkswagen“ akcijos buvo pakilusios 2,5 proc. ir kainavo po 112,6 euro. Nuo rugsėjo 18 dienos, kai išaiškėjo ši apgavystė, „Vokswagen“ kompanijos rinkos vertė sumažėjo maždaug 16,6 mlrd. eurų.