Raktelių įteikimo ceremonija įvyko Londono priemiesčio Mill Lane „Dacia“ automobilių atstovybėje.

Kelionės į Turkiją metų p. Panovos tėvai šios šalies keliuose išvydo daugybę „Dacia“ automobilių ir pasiūlė dukteriai šios markės mašinomis pasidomėti labiau, kadangi, pasak tėvų, „jie atrodė geri automobiliai“.

J. Panova apsilankė Mill Lane įsikūrusioje „Dacia“ atstovybėje daugiau sužinoti apie šios markės automobilius ir būtent ten dėl išvaizdos pasirinko „Sandero Stepway“.

„Šiandien mes perduodame raktelius nuo 3,5 milijoninio „Dacia“ automobilio ir esu labai laimingas, kad tai įvyko Didžiojoje Britanijoje, kurioje markė debiutavo tik 2013 metais“, – renginio metu sakė „Groupe Renault“ Pardavimų ir rinkodaros Europos G9 šalims viceprezidentas D. Le Votas. „Pasiekusi 3,5 mln. pirkėjų ribą, „Dacia“ markė patvirtino savo sėkmę dėl paprasto ir aiškaus pažado, kuris tiksliai atitinka pirkėjų, ieškančių saugaus, patikimo automobilio su šiuolaikine įranga ir priežiūra už prieinamą kainą, lūkesčius“.

„Dacia“ prireikė tik šiek tiek daugiau nei 10 metų parduoti virš 3,5 mln. naujų automobilių Europos ir Viduržemio jūros regione.

Gamintojas pažymi, jog per pirmąjį 2015 metų pusmetį „Dacia“ globalūs pardavimai išaugo 10,1 proc. ir buvo parduoti 290 tūkst. 24 nauji automobiliai.

Europoje per pirmąjį 2015 metų pusmetį „Dacia“ pardavimai išaugo 5,5 proc. ir buvo parduoti 205 tūkst. 436 nauji automobiliai. Prancūzijoje su 5,3 proc. rinkos dalimi „Dacia“ markė užtikrintai yra penktoje lengvųjų automobilių vietoje ir ketvirtoje – vertinant pardavimus privatiems pirkėjams.