Estijos taksi bendrovė „Elektritakso“ keleivių vežimo paslaugas teikia visiškai aplinkos neteršiančiais ir tyliai riedančiais „Leaf“ elektromobiliais. Idėja virto realybe 2012 metais, kai įmonės parke pasirodė pirmieji vien elektra varomi taksi.

Anot gamintojo, perkamiausias pasaulyje elektromobilis yra ir taksi įmonių favoritas, nes pasižymi mažomis aptarnavimo išlaidomis, o taip pat padeda tausoti aplinką.

Estijos kompanija „Elektritakso“ jau yra įsigijusi virš 50 vien elektra varomų „Nissan Leaf“ taksi automobilių.

Kai kurių „Leaf“ taksi elektromobilių rida jau perkopė 218 tūkst. kilometrų ir tebėra geros būklės bei veikia vis dar su nekeistu akumuliatoriumi.

„Elektromobilis puikiai pats save pateisino. Jam būdingos specialios dalys dar nė karto nepavedė, nors bendra taksi parko automobilių rida šiandien siekia daugiau nei keturis milijonus kilometrų, – tvirtina bendrovės „Elektritakso“ direktorius Ermo Kontsonas. – Per visą šį laikotarpį mums teko taisyti tik važiuoklę ir atlikti kitus smulkius remonto darbus, kaip gali nutikti ir važinėjant įprastais automobiliais.

Akumuliatoriai, varikliai ir inverteriai veikia nepriekaištingai. Ateityje mes ketiname savo taksi parką papildyti elektromobiliais su didesnės talpos akumuliatoriais, kad juos įkrovus būtų galima nuvažiuoti ilgesnį atstumą. Būtų beveik tobula, jei automobilis galėtų įveikti 200–250 km nuotolį realiomis sąlygomis.“

Elektra varomi taksi tampa vis populiaresni. Šiandien Estijoje iš viso važinėja virš 80 skirtingų taksi įmonių elektromobilių.

Taksi elektromobilių era aušta ir Vilniuje. Jau šių metų rudens pabaigoje „Smart Taxi“ bendrovei „Nissan“ pristatys pirmuosius aštuonis elektromobilius – vieną septynvietį „e-NV200“ ir septynis „Leaf“ modelius.

2016 m. sausio mėn. „Nissan“ Baltijos šalių rinkose pristatys „LEAF“ elektromobilį su dar didesniu 30 kWh akumuliatoriumi. Teigiama, kad atnaujintas „Nissan Leaf“ modelis leis nuvažiuoti iki 250 km atstumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)