Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, remiantis trimis pagrindiniais strategijos tikslais, kompanija didžiulį dėmesį skirs augančių segmentų modelių vystymui, taikant „Leon“ modelio sėkmės formulę.

SEAT taip pat sieks didinti klientų pasitenkinimą bei tapti geidžiamiausiu darbdaviu Ispanijos automobilių rinkoje.

Planų pristatymo metu F. J. G. Sanzasas patvirtino „Volkswagen Group“, kuriai priklauso Ispanijos gamintojas, įsipareigojimus SEAT kompanijai.

„Nepaisant pastarųjų savaičių naujienų, dabar pats metas pradėti vykdyti ilgalaikius planus. „Volkswagen Group“ visiškai pasitiki mumis. Naujieji modeliai, kuriuos numatėme pristatyti per ateinančius dvejus metus, rinkas pasieks suplanuotu laiku ir prisidės prie ilgalaikio SEAT augimo. Ir tai tik pirmi mūsų strategijos žingsniai“, - sakė jis.

Iš Juergeno Stackmanno spalio pabaigoje SEAT vairą perėmęs L. de Meo pabrėžė darbuotojų indėlį pastarųjų metų kompanijos rezultatams.

„Aš noriu pasidžiaugti pastarųjų metų darbuotojų pastangomis ir atsidavimu kompanijai. Nuo šios dienos prisijungiu prie SEAT komandos su tokia pat aistra ir pasišventimu prekiniam ženklui, kokį jūs jau parodėte.

SEAT turi didžiulį potencialą kurti aukštos kokybės automobilius. Mes dirbame nuosekliai, su įkvėpimu, esame greiti ir lankstūs bei galime pasiūlyti naujausias technologijas. Esu įsitikinęs, kad šiandien pristatyta strategija bus labai sėkminga“, - tikino L. de Meo.

Prisitaikymas prie naujų platformų

Susitikimo metu kompanijos vadovybė taip pat pristatė efektyvumo programą, pavadintą „LEAP“. Programa skirta ateinančius dvejus metus plėtoti kompanijos investicijų planą, atnaujinti produktų gamą ir dar labiau sustiprinti prekinio ženklo autoritetą.

Remiantis šia programa, SEAT investuos į Martorelio gamybos linijos, kurioje gaminami „Ibiza“ modeliai, pritaikymą naujai platformai. Atnaujinimo darbai gamykloje tęsis nuo gruodžio pabaigos iki sausio vidurio. Dėl šių darbų sutriks gamyklos automobilių surinkimo linijos darbas ir nebus pratęsta apie 100 laikinų darbo sutarčių.

Per ateinančius porą metų kompanija yra pasiryžusi pristatyti du naujus modelius. Pirmiausia – kompaktinės klasės visureigį, pasirodysiantį jau pirmąjį 2016-ųjų metų ketvirtį. Drauge su šiuo visureigiu kompanija paminės debiutą šiame segmente.

Remiantis pristatyta programa, kompanija kasmet ketina sutaupyti apie 100 mln. EUR. Tai leis racionalizuoti procesus, atsisakyti kompanijos verslo strategijai įtakos neturinčių išlaidų bei sutelkti dėmesį į naudą teikiančius procesus.

Pagrindinių efektyvumo programos priemonių sąrašą sudaro įmonės sąnaudų mažinimas, logistikos, gamybos ir administravimo procesų pertvarka bei energijos taupymas. Plane taip pat numatytas lėšų papildomoms paslaugoms, rėmimo fondams, kelionėms ir renginiams perskirstymas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)