Anot koncerno, naujai problemai išspręsti prireiktų apie 2 mlrd. eurų.

Pasak koncerno atstovo, problema susijusi su tuo, kaip nedidelio litražo varikliai buvo sertifikuoti dėl išmetamo į atmosferą anglies dioksido kiekio. Sertifikacijos metu buvo fiksuojami per maži variklių anglies dioksido išmetimo rodikliai, taip pat ir per mažos kuro sąnaudos.

Koncerno vadovybė aptars su priežiūros institucijomis, kokių padarinių korporacijai turės ši naujausia informacija. VW pareiškime pabrėžiama, kad automobilių saugumui jokia grėsmė nebuvo iškilusi.

JAV aplinkosaugos agentūra (EPA) antradienį paskelbė ne itin malonius tyrimo rezultatus. EPA duomenimis, VW montavo programinę įrangą, leidžiančią klastoti taršos testų rezultatus, ir į automobilius su V6 turbodyzeliniais varikliais.

Šie varikliai naudojami ne itin lengvai įperkamuose koncerno modeliuose, tokiuose kaip 2014-2016 m. „VW Touareg“, „Porsche Cayenne“, „Audi A6“, A7, A8 ir Q5.

Tuo tarpu pati „Volkswagen“ visus kaltinimus neigė, esą į automobilius su 3 litrų dyzeliniais varikliais nebuvo montuojama jokia programinė įranga, kuri galėtų „neleistinai pakeisti teršalų charakteristikas“.

„Porsche“ pristabdė dyzelinių „Cayenne“ pardavimus JAV rinkoje

Po EPA pranešimų apie savo tyrimų rezultatus, „Porsche Cars North America“ savo noru pristabdė 2014-2016 m. visureigio „Cayenne“ pardavimus JAV rinkoje.

„Visomis išgalėmis stengiamės išspręsti šį klausimą kuo greičiau. Klientai drąsiai gali toliau naudotis savo transporto priemonėmis“, – pranešama Vokietijos automobilių gamybos koncerno „Volkswagen“ (VW) JAV padalinio pranešime spaudai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)