Todėl akivaizdu, kad ši suma atrodo nepakankama, turint omenyje problemą, kurią teks spręsti, o taip pat ir bylinėjimosi išlaidas bei baudas, kurias teks padengti, rašo autoblog.com.

Praėjus mėnesiui nuo skandalo pradžios viešai pripažįstama, kad sumos, apie kurią kalbėta pradžioje, nepakaks. Šiai pozicijai pritaria ir naujasis „Volkswagen Group“ generalinis direktorius Matthiasas Muelleris. Gamykloje su žurnalistais susitikęs praėjusią savaitę jis sakė, kad 6,5 mlrd. eurų suma bus skirta vien tik automobilių sugrąžinimui į gamyklas. Be to, M. Mulleris patikino dar negalintis pateikti jokių tikslių skaičių.

Credit Suisse“ bankas informavo investuotojus, kad „Volkswagen“ šis skandalas pagal geriausią scenarijų kainuos mažiausiai 23 mlrd. eurų, o pagal blogiausią – 78 mlrd. eurų. „Credit Suisse“ teigimu, galutinės sumos dar nėra aiškios, tačiau neabejotinai teks dengti tiek programinės, tiek ir techninės įrangos remontą, o taip pat ir bylinėjimosi išlaidas.

Šio banko atstovai mano, kad didžiausia pinigų dalis bus skirta žalos automobilių savininkams atlyginimui. Spėjama kad tam daugiausiai gali tekti skirti 33 mlrd. eurų.

Net ir tuo atveju, jei bendrovės patirti nuostoliai tesiektų 6,5 mlrd. eurų, ši suma taptų didžiausiu iš visų kada nors bendrovių patirtų nuostoliu dėl sukčiavimo, išskyrus „British Petroleum“ „Deep Water“ nesėkmę. „Volkswagen“ atstovas savo ruožtu „Credit Suisse“ patiektus skaičius pavadino nesąmone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)