Skandalo drebinamas koncernas pabrėžė, kad dabar, „siekiant susigrąžinti savo pozicijas“, jo šūkis yra efektyvumas ir technologijos. Jis pridūrė, kad visuose naujuose dyzeliniais varikliais varomuose automobiliuose bus įmontuotos „geriausios aplinkosaugos technologijos“. Be to, daugiau bus susitelkta ties hibridinių ir elektrinių transporto priemonių gamyba.

Automobilių gamintoja pranešė diegsianti visuose savo automobiliuose, siūlomuose tiek JAV, tiek Europos rinkai, švarias dyzelines technologijas, būtinas norint atitikti griežtesnius JAV standartus. Ji taip pat atskleidė, kad jos gaminamas „Phaeton“ modelis ateityje bus tik elektrinis, galintis vienu įkrovimu nuvažiuoti didelius atstumus.

Kai praėjusį mėnesį koncerno pagamintuose automobiliuose buvo aptikta programinė įranga, leidusi manipuliuoti testų metu registruojamais į aplinką išmetamų teršalų kiekiais, koncernas paskyrė naują generalinį direktorių ir pirmininką, pradėjo tyrimą.

Tačiau praėjusią savaitę naujasis VW pirmininkas Hansas Dieteris Poetschas perspėjo, kad prireiks „šiek tiek laiko“, kol bus rasti atsakymai.

VW atidėjo 6,5 mlrd. eurų padengti skandalo išlaidas, tačiau, kai kurių ekspertų įsitikinimu, galutinė išlaidų suma bus daug didesnė.