Čia „Patrol Nismo“ debiutuoja kartu su sportiniais „370Z“ bei „GT-R“ automobiliais.

Į visureigį „Patrol Nismo“ japonai įmontavo tradicinį 5,6 litro darbinio tūrio aštuonių cilindrų variklį, tačiau jo galia buvo pakelta iki 435 AG – 30 daugiau, nei standartiniame automobilyje. Maksimalaus sukimo momento dydis nepateikiamas, o standartiniame „patrulyje“ jis siekė 560 Nm.

Tačiau „Nismo“ atstovų teigimu, atnaujinta jėgainė sureguliuota taip, kad maksimalus sukimo momentas būtų pasiekiamas net 70-yje procentų variklio sūkių diapazono.

Be variklio pakeitimų „Patrol Nismo“ „patobulintas“ kėbulo aerodinamiais elementais, turi unikalią salono vidaus apdailą, modernizuotą pakabą, 22 colių ratų diskus ir kitų patobulinimų. Šio modelio kaina taip pat neatskleidžiama.