Sunku ginčytis. Pirmosiose gamintojo nuotraukose „M4GTS“, kurio bus išleista vos 700 automobilių (300 jų iškart keliaus į JAV), atrodo išties įspūdingai.

„BMW M4GTS“ į priekį gena 500 AG kaimenė, o raumeningą kūną dar labiau paryškina beveik 100 kg mažesnis svoris nei tradicinio M4. Svorį numesti leido specialiai parinktos lengvesnės medžiagos – daug kur naudotas anglies pluošto ir plastiko lydinys.

Šis sportininkas taip pat apdovanotas valdoma pakaba su trijų padėčių spyruoklėmis bei specialia vadens įpurškimo sistema, leidžiančia pasiekti optimalesnius mišinio uždegimo, slėgio bei temperatūros parametrus.

Tokiu būdu 3 litrų darbinio tūrio „M4GTS“ variklio maksimalus sukimo momentas pasiekia įspūdingus 600 Nm – 50 Nm daugiau nei standartinio M4. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 3,8 sek. (standartinė M4 – per 4,1 sek.) ir greitėja iki 305 km/val. Pirkėjams bus siūloma vienintelė transmisija – septynių laipsnių MDCT dviejų sankabų automatas.

Ant priekinių 19 colių ratlankių bus maunamos 265/35 išmatavimų „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangos, o gale 20 colių ratlankius apgaubs 285/30 mm guma.

Kol kas tiksli „BMW M4 GTS“ kaina nėra skelbiama, o vieša jo premjera turėtų įvykti mėnesio pabaigoje automobilių parodoje Tokijuje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)