Šis automobilis būtų gaminamas ant naujosios priekiniais ratais varomos „Astra“ platformos. Variklių gamoje bus siūlomi turbobenzininiai (tarp jų – ir naujasis 3 cilindrų 1,0 l darbinio tūrio) bei dyzeliniai (1,6 l 120 bei 136 AG) agregatai.

Standartinėse automobilio versijose varikliai būtų derinami su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, brangesnėse variklio galią į ratus perduotų robotizuota „Easytronic“ vienos sankabos automatinė dėžė.

Manoma, kad „Opel GT“ dizaino pagrindu turėtų tapti prototipas „Monza“, kuris pirmą kartą buvo parodytas dar 2013 metų Frankfurto parodoje.

„Auto Express“ šaltinių teigimu, „Opel“ naujokas viešumoje turėtų būti pristatytas kitų metų pavasarį vyksiančioje parodoje Ženevoje, o į gatves pirmieji „GT“ galėtų išriedėti 2017-aisiais. Iš pradžių rinkai būtų pasiūlytas kupė automobilis, vėliau dienos šviesą išvystų ir modelis nulenkiamu stogu.

Pirmasis „Opel GT“ asfaltą palietė dar 1968 metais. Kupė automobilį vokiečiai gamino iki 1973-iųjų. 2007-aisiais Vokietijos gamintojas pristatė šiuo vardu pavadintą rodsterį, tuomet jo gamyba buvo nutraukta vos po trejų metų.