M. Winterkornas tebėra holdingo „Porsche SE“, valdančio didžiąją dalį „Volkswagen“ akcijų, vykdantysis vadovas. Taip pat jis yra įmonių „Audi“ ir „Scania“ bei neseniai grupės įkurto holdingo „Truck&Bus“ valdybų pirmininkas.

Kai kurių analitikų teigimu, kuo ilgiau vokietis išliks savo postuose, tuo sunkiau kompanijai bus įtikinti kritikus, kad įmonė gali sėkmingai išbristi iš didžiausio per jos 78 metų istoriją skandalo.

„Sužinoti, kad M. Winterkornas vis dar čia, buvo didelis siurprizas. „Volkswagen“ kalbėjo apie naują startą, tačiau jų įvaizdžiui tikrai nepadės M. Winterkorno išlikimas pareigose“, – kalbėjo Automobilių tyrimų katedros Diusburgo-Eseno universitete vedėjas Ferdinandas Dudenhoefferis.

„Volkswagen“ atsisakė pakomentuoti M. Winterkorno užimamas pozicijas ne šioje įmonėje, sakydami, kad tai konkrečių įmonių stebėtojų tarybų klausimas. Tuo metu įmonei artimas šaltinis žurnalistams teigė, kad vokietis nebuvo atleistas iš kitų kompanijų dėl vykdomų tyrimų ir kad viešumoje tai nepasirodytų kaip kaltės pripažinimas.

Beje, anksčiau „Volkswagen“ stebėtojų tarybos nariai teigė, kad M. Winterkornas nieko nežinojo apie koncerno manipuliacijas išmetamųjų dujų rodikliais, dėl ko ir kilo visą pasaulį apėmęs skandalas.

Devynerius metus kompanijai vadovavęs specialistas išeidamas iš „Volkswagen Group“ gavo 28,6 mln. eurų kompensaciją. Savo kišenę jis dar galėtų papildyti taip pat milijoninėmis sumomis ir palikdamas kitas pareigas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)