Naujasis „Volkswagen“ vadovas Mathiasas Muelleris atskleidė, kad jau parengtas „visapusiškas“ automobilių atšaukimo ir įrangos sutaisymo planas, kuriuo vadovaujantis bus užtikrinta, kad visi, taršos reikalavimų neatitinkantys koncerno automobiliai būtų sutvarkyti.

Anot jo, su visais potencialiai netaisyklingą įrangą turinčių automobilių savininkais bus susisiekta „artimiausiomis dienomis“ ir jie bus pakviesti per artimiausius mėnesius pristatyti savo transporto priemones sureguliavimui.

„Volkswagen Group“ planuoja instruktuoti savo mechanikus apie taisymo procedūras kitą mėnesį.

Dirbame maksimaliu greičiu ieškodami techninių sprendimų, kuriuos pristatysime mūsų partneriams, klientams ir visuomenei. Mūsų tikslas – kaip įmanoma greičiau informuoti klientus, kad jų automobiliai atitiktų visus reikalavimus. Aš jus užtikrinu, jog „Volkswagen“ skirs visas žmogiškas pastangas klientų, atstovų ir visuomenės pasitikėjimo susigrąžinimui“, - pranešime cituojamas „Volkswagen“ keleivinių automobilių padalinio vadovas Herbertas Diessas.
Pranešime taip pat teigiama, kad įmonė nustatys, kur yra visi automobiliai su taršos rodiklius klastojančia įranga, ir pakvies jų savininkus sutvarkymo darbams.

Tarp 11 mln. „Dyzelgeitu“ vadinamame skandale „įveltų“ automobilių yra ne vien „Volkswagen“ markės. Jau anksčiau „Audi“ pranešė apie 2,1 mln. taršos rodiklius klastojančių savo transporto priemonių, iš kurių 1,42 milijono važinėja Vakarų Europos keliais. Tarp jų: „A1“, „A3“, „A4“, „A5“, „A6“, „TT“, „Q3“ ir „Q5“ modeliai.

„Škoda“ taip pat pranešė apie 1,2 mln. savo mašinų, tačiau nepatikslino, kiek jų yra Europoje.

Apie dar 700 tūkst. automobilių su bloga programine įranga pranešė ir „Seat“.

Pačių „Volkswagen“ į servisus bus pakviesta 5 mln. lengvųjų automobilių. Kai kurie jų – šeštosios kartos „Golf“, septintosios kartos „Passat“ ir pirmosios kartos „Tiguan“ – buvo gaminami išskirtinai tik su „EA189“ modelio varikliais, kuriuose ir buvo įdiegta skandalingoji įranga.

Jau paskelbta ir tai, kad visuose Europos Sąjungos taršos normą EU6 atitinkančiuose automobiliuose (pvz. naujieji „Golf“, „Passat“, „Touran“) minėtoji įranga nebuvo montuojama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (78)