Tiesa, reiktų patikslinti, kad tikrąja vartotojų susirūpinimo priežastimi tapo skaičių nesutapimas su tais, kuriuos oficialiai pateikia JAV bendrovė. Todėl 71 visais ratais varomo „Tesla Model S P85D“ modelio savininkas parašė kompanijos vadovui ir įkurėjui Elonui Muskui atvirą kolektyvinį laišką.

„Į Jus kreipiasi grupė susirūpinusių „Tesla“ savininkų, investuotuojų ir – turbūt visų svarbiausia – palaikytojų. Jūs nurodote, kad mūsų vairuojami „P85D“ automobiliai turi 691 arklio galią. Tai netiesa“, – rašoma vairuotojų laiške.

„Remdamiesi atliktais įvairiais testais, tarp kurių buvo ir patikrinimas dinamometru bei kiti bandymai naudojant profesionalią įrangą, esame įsitikinę, kad šis elektromobilis su pilnai pakrauta baterija maksimaliai generuoja 557 AG galią“, – tikinama laiške.

Anot „Autoevolution“ svetainės, nėra didesnio pagrindo abejoti šių vartotojų duomenų tikslumu, nes kreipėsi ne 2 ar 3 savininkai, o 71.

Savo atsakymą „Tesla“ pateikė oficialiame tinklaraštyje, kuriame vyriausiasis įmonės technikas JB Straubelis kaltę suvertė galios paskaičiavimo metodikai, sakydamas, jog „abejonės kilo dėl tikslaus galios ekvivalento paskaičiavimų mūsų keturiais ratais varomiems dvimotoriams automobiliams“.

Anot specialisto, jie tiesiog sudėjo dviejų variklių parodymus.

„Tikslus galiniais ratais varomų vienmotorių „Model S“ galios indeksas varijuoja tarp 360-470 AG, priklausomai nuo modifikacijos (60, 85 ar P85). Kai sukūrėme visais ratais varomą „P85D“ modelį, galiai paskaičiuoti pritaikėme nesudėtingą ir nuoseklų metodą, sudėdami dviejų elektrinių motorų – galinio ir priekinio – galias“, – sakoma įmonės atstovo atsakyme klientams.

Kol kas nėra aišku, ar toks atsakymas juos patenkins. Aišku tik tiek, kad „Tesla“ savininkams pritrūko ne galios, o teisybės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)