Greitų ir galingų automobilių mėgėjams „Audi“ siūlo 260 kW galią, iki 100 km/val. spurtą vos per 4,7 sek., šiuolaikišką, lengvai atpažįstamą dizainą, pažangias technologijas, naujausias elektronines ir informacines pramogas, eismo saugos priemones bei tokios klasės automobiliams sunkiai pasiekiamą energinį efektyvumą.

Premjeros uždanga pakilo antradienį duris žurnalistams atvėrusiame IAA Frankfurto automobilių salone.

Po variklio gaubtu lengvai burzgia visiškai naujas benzininis V6 variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina. 3.0 TFSI indeksu pažymėtas agregatas išvysto 260 kW (354 AG) pajėgumą, o jo 500 Nm maksimalus sukimo momentas pasiekiamas 1300-4500 aps./min. intervale.

Su tokiu motoru „Audi S4“ 100 km/val. greitį pasiekia per 4,7 sek. Maksimalus elektroninėmis priemonėmis ribojamas greitis siekia 250 km/val.

Pagal NEDC metodiką nustatytos vidutinės degalų sąnaudos neviršija 7,4 l benzino 100 km kelio, CO2 tarša - maždaug 170 g/km. Nors ir praeitos kartos „Audi S4“ variklis nepasižymėjo aukštais sąnaudų ir taršos parametrais, naujasis 3.0 TFSI daug ekonomiškesnis, efektyvesnis ir ekologiškesnis už pirmtaką.

Naujos konstrukcijos aštuonių laipsnių „Tiptronic“ transmisija pasižymi aukštu perjungimo efektyvumu ir užtikrina greitą bei sklandų pavarų keitimą, nerodo būdingo aikštingumo, dažnai stebimo spontaniško pavarų perjungimo metu, kai važiuojama pasirinkus dinamišką sportinį vairavimo stilių, tikina gamintojai.

Visais atvejais, kai tik įmanoma, įjungiamas degalus taupantis režimas. Ratus suka visų ratų „Quattro“ pavara. Įprastomis važiavimo sąlygomis užsiblokuojantis centrinis diferencialas 60 proc. sukimo momento skiria galinei ir 40 proc. - priekinei ašiai. Priklausomai nuo kelio dangos ir eismo sąlygų, maksimalus priekinei ašiai tenkantis sukimo momentas gali siekti 70 proc., o galinei ašiai - iki 85 proc.

Puikų stabilumą lemia naujoviškos konstrukcijos penkių šarnyrų nepriklausoma priekinių ir galinių ratų pakaba, tiksliai suvaldanti visas automobiliui važiuojant susidarančias skersines ir išilgines jėgas.

Visi ratų pakabos ir elektromechaninio vairo stiprintuvo mazgai pagaminti iš lengviausių tokioms dalims įmanomų lydinių. Papildomai galima užsisakyti nuo važiavimo greičio priklausantį adaptyvinį vairo stiprintuvą.

Naujieji „Audi S4“ ir „Audi S4 Avant“ traukia žvilgsnį veržliu ir naujovišku, tačiau atpažįstamu išorės dizainu. Priekinėje dalyje tradiciškai dominuoja „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės ir bamperis su masyviomis oro įsiurbimo kiaurymėmis. Visą kėbulą, ypač apatinę jo dalį, puošia pilki ir chromo spalvos antdėklai.

Pagrindiniai šoninės dalies akcentai – aptakios formos veidrodėlių korpusai ir akcentuoti slenksčių antdėklai. Galinį bamperį puošia juodos spalvos korinės struktūros grotelės, „Audi S“ šeimynai būdingas difuzorius ir keturi sudvejintos sportinės išmetimo sistemos atvamzdžiai. Tuščio „Audi S4“ masė - 1630 kg, o „S4 Avant“ sveria 1675 kg.

S serijos sportinės sėdynės aptrauktos natūralios odos apmušalais. Priekinės sėdynės montuojamos su integruota galvos atrama ir viduriniame atlošo segmente sumontuota masažo funkcija.

Kaip įprasta S serijos modeliuose, salone vyrauja juoda spalva. Prietaisų skydelis ir durelės papuoštos aliuminio spalvos dekoratyviniais elementais. Salone gausu S4 emblemų – jos įspaustos sėdynių atlošuose, iškaltos ant apsauginių slenksčių antdėklų, kurie tamsiuoju paros metu apšviečiami papildomomis lemputėmis.

Borto kompiuterio pradinis ekranas taip pat papuoštas S4 logotipu.

S4 sedanas turi 480 l talpos bagažinę. „S4 Avant“ bagažinė siekia 505 l, o nulenkus galinių sėdynių atlošus padidėja iki 1510 l.

„Audi S4“ valdymo sistemos šerdis - MMI sąsaja. Ji gali būti valdoma net trimis būdais: balso komandomis, daugiafunkcinio vairaračio mygtukais ir centrinėje konsolėje esančiomis valdymo priemonėmis.

Pasirinkus aukštesnės arba aukščiausios klasės automagnetolą su navigacine sistema, atsiranda galimybė MMI sąsają valdyti 8,3 colio jutikliniu ekranu ir naujoviškos konstrukcijos daugiafunkciniu valdikliu.

Pristatomuose automobiliuose sumontuotas „Audi connect“ internetinių paslaugų prieigos įrenginys, užtikrinantis galimybę jungtis prie interneto greitaeigiu mobiliuoju LTE ryšiu ir, esant reikalui, galintis automobilyje suformuoti Wi-Fi belaidžio tinklo prieigos tašką.

Visa tai suteikia galimybę keleiviams naršyti internete naudojantis savo turimais „iOS“ ir „Android“ mobiliaisiais įrenginiais.

Išmaniosios mobilios programėlės suteikia galimybę ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams savo planšetiniais kompiuteriais arba išmaniaisiais telefonais valdyti kai kurias automobilio pramogų sistemos funkcijas: įjungti radijo imtuvą, reguliuoti garso stiprumą, pasirinkti atkuriamą garso įrašą ir pan. Automobiliuose montuojama „Bang & Olufsen“ aukštos klasės 3D ervinio garso sistema.

Naujieji S modeliai keliuose pasirodys 2016 m. pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)