Naujasis „C4 Cactus“ versijos koncepcinis automobilis pasižymės ryškumu ir gyvumu. Prancūzijos gamintojo pranešime žiniasklaidai teigiama, kad šiuo automobiliu „Citroen“ išreiškia savo požiūrį į laisvalaikį, suteikiantį gerovės ir laisvės pojūtį.

„Cactus M“ aiškiai demonstruoja artimas sąsajas su balandį Šanchajuje pristatyta „Citroen Aircross“ koncepcija. Sparnai ties ratais kiek „išpūsti“, tai suteikia kompaktiškumo ir vadinamojo „automobilinio raumeningumo“. Tiesesnis priekinis stiklas, pakeltas kėbulas ir ratų skersmuo pabrėžia, kad tai laisvalaikio automobilis.

Automobilio salonas yra visiškai atviras. Keleiviai sėdasi į galines sėdynes perlipdami per kėbulo šoną, jų patogumui – atrama – speciali detalė automobilio gale. Kėbulo elementai neatriboja keleivių nuo aplinkos.

Naujojo „kaktuso“ visapusiškai naudojamas salonas gali būti išdžiovinamas per grindyse įrengtas drenažo angas. Kadangi automobilio kūrėjus ir gamintojus įkvėpė banglenčių sportas, sėdynės panašios į maudymosi kostiumus ir yra apmuštos komfortišku ir vandeniui nelaidžiu šviesių spalvų neopreno audiniu, kuris dar ir atsparus druskos poveikiui.

„Citroen Cactus M“ bus modulinis automobilis su pailginamu stogu, leidžiančiu keleiviams laikyti visą įrangą (veikbordo lentas, burlentes ir t.t.). Medienos danga virš bagažinės dangčio ir priekinio stiklo statramsčių primena būdą, kaip banglenčių gamintojai puošia savo produkciją.

Automobilio viduje įrengtos funkcionalios daiktadėžės. Priekinėse durelėse yra didelės tinkleliu pridengtos dėžės. Bagažinė atidaroma iš automobilio galo, o prie stogo specialios tvirtinimo sistemos pagalba gali būti tvirtinamos dvi banglentės.

Modulinis interjeras leis automobilio saloną transformuoti į miegamąjį: išmanaus pakėlimo mechanizmo dėka galinė sėdynė tampa žemyn atsidarančiu ir kušetę dviem žmonėms suformuojančiu bagažinės pratęsimu. Keleiviai gali miegoti po atviru dangumi arba uždėtu stogu, kadangi pripūtimo sistema gali pakeisti stogą į laisvai stovinčią palapinę. Palapinė išsilanksto iš automobilio galo ir leidžia dviem 1,80 m aukščio žmonėms vaikščioti vertikalioje padėtyje.

Gamintojas žada, kad „Cactus M“ nebijos nulipti nuo asfalto: „Grip Control“ funkcija parenka geriausią sukibimą su visų tipų keliais.

Automobilis bus komplektuojamas su 1,2 litro 110 AG benzininiu varikliu ir naujausios kartos automatine pavarų dėže. 100 kilometrų
„kaktusas“ turėtų įveikti vidutiniškai sunaudodamas 4,8l kuro.

„Cactus M“ charakterį įkvėpė 1968 m. „Méhari“ ir su šiuo legendiniu modeliu siejamas pajūrio pasaulis. Jo dizainą primena kelios detalės: durų atidarymo dirželiai ir vienas centre įmontuotas priekinio stiklo valytuvas. Atramos galvai yra panašios į laivų švartavimosi plūdurus ir primena su atvirais automobiliais siejamą jūros aplinką.

Naujieji „DS4“ ir „DS4 Crossback“

Frankfurte „Citroen“ taip pat pristatys atnaujintą hečbeką DS4, kurio pirmtako parduota 115 tūkst. vienetų, ir jo versiją „Crossback“.

Šiuo dvigubu pasiūlymu prancūzai taikosi patenkinti aukštos kokybės kompaktinių automobilių segmento klientų lūkesčius. Šiame segmente per pastaruosius metus atsirado naujų kėbulo stilių su išskirtinėmis savybėmis. Krosoverio tipo automobiliai dabar sudaro 30 proc. aukštos kokybės kompaktinių hečbekų rinkos.

DS4 išorėje išsiskirs gausiomis chromuotomis kėbulo detalėmis, dviejų spalvų kėbulu/stogu (bus galima rinktis net iš 38 spalvų derinių), naujomis priekio grotelėmis ir 84 priekiniais LED žibintais. Jo brolis „Crossback“ pasižymės universalumu: didesne prošvaisa, dideliais juodais ratais, ratų arkų apdaila, stogo skersiniais, panoraminiu priekiniu stiklu ir aukšta vairavimo padėtimi.

Lyginant su pirmuoju DS, DS4 turi naują savybę – CarPlay® protokolą, suderinamą su pačiu naujausiu Apple iPhone. Tai yra pirmasis toks PSA grupės automobilis. Jame taip pat bus montuojamas 7 colių įstrižainės spalvotas liečiamas ekranas, įdiegta nauja prietaisų valdymo sąsaja (MMI) bei gausus komforto įrangos paketas.

Abiejuose modeliuose įdiegta pažangi traukos kontrolės sistema, optimizuojanti priekinių ratų sukibimą su mažesnio sukibimo paviršiais. Ji pagerina judėjimą iš vietos, jei paviršius yra padengtas sniegu, ir vairavimą išvažiuojant iš posūkio.

Naujasis „DS4“ nuo spalio mėnesio bus komplektuojamas su šešiais varikliais, išmetančiais nuo 97 g/km iki 138 g/km CO2. „DS4 Crossback“ bus siūlomas su keturiais agregatais: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais.

Variklių galia padidėjo ir dabar siekia nuo 120 iki 210 AG, o sukimo momentas – nuo 230 iki 400 Nm. Vidutinės degalų sąnaudos žadamos tarp 3,7 ir 5,9 litrų 100 km.

Naujieji „DS4“ ir „DS4 Crossback“ rinkoje turėtų pasirodyti šių metų lapkritį.