Šių metų pabaigoje rinkoje debiutuosiantis „Ranger“ gavo ne tik naują švarką, bet ir modernių technologijų dozę bei efektyvesnius variklius. O „Wildtrak“ – dar ir naują, tik jam būdingą, oranžinę spalvą „Pride Orange“.

„Iš tiesų, „Wildtrak“ atrodo stulbinančiai, tačiau stebina ne tik „Ranger“ gamos viršūnėje esantis modelis. Naujasis „Ranger“ pirkėjus vilios visais varomais ratais, išskirtine išvaizda ir tokia įranga, kaip balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 2. Šis pikapas pasirengęs įrodyti, kad jo variklių efektyvumas, krova ir priekabos tempimo ar brastos įveikimo gebėjimai yra bene geriausi šiame segmente“, - tikina „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas.

Šiemet per 7 mėnesius 20 Europos šalių buvo parduota 14900 penktosios kartos „Ranger“ pikapų, o per visus 2014 metus šeimininkus Europoje surado 21600 „Ranger“. 2013 metais atnaujintas „Ranger“ laimėjo „International Pickup Award“ apdovanojimą, o naujasis fordas geriausiu metų pikapu pretenduos tapti 2016 metų konkurse.

Speciali versija „Ranger Wildtrak“ išsiskiria ne tik oranžine spalva, bet ir sportiškai atrodančiomis skysto metalo spalvos radiatoriaus grotelėmis, tokios pat spalvos šoniniais veidrodėliais, durų rankenomis, aušinimo angų apvadais. Pikapas puikuojasi 18 colių skersmens ratais, masyviais rūko žibintais, uždengiama krovinių dalimi. Specialiai „Wildtrak“ sukurtos oranžinės spalvos aplikacijų netrūksta ir sportiškame pikapo salone.

Naujojo „Ranger“ pirkėjai galės rinktis iš trijų dyzelinių variklių, kuriems „Auto-Start-Stop“ sistema ir naujos kartos elektrinis vairo stiprintuvas padeda sumažinti degalų sąnaudas net 17 proc.

Atnaujintas 2,2 litro darbinio tūrio TDCi variklis gali būti dviejų modifikacijų – 130 ir 160 AG. Sukimo momento fanatikams siūlomas 3,2 darbinio tūrio 200 AG TDCi variklis. Visi varikliai gali būti poruojami su mechanine arba automatine pavarų dėže.

Beje, 160 AG versijos dyzelinio variklio sąnaudos siekia vos 6,5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija sieks 171 g/km.

Kaip ir pirmtakas, naujasis „Ranger“ geba įveikti 80 cm gylio vandens brastą, o jo 23 cm prošvaisa užtikrina puikų pravažumą prastais keliais. Bekelėje pagelbės rankinis visų varančiųjų ratų įjungimas/išjungimas, pažeminta pavara bei galinio diferencialo blokavimas. „Ranger“ taip pat gali tempti 3,5 tonos sveriančią priekabą.

Nepaisant tvirto charakterio, „Ranger“ nesvetimos ir naujausios pagalbinės technologijos. Pikape įtaisyta balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC 2 ir ją papildantis 8 colių skersmens liečiamasis ekranas.

Automobilyje „Ford“ taip pat įdiegė svarbiausias saugumo bei pagalbines elektronines sistemas, o specifiniai pikapo naudojimo tikslai lėmė papildomų sistemų diegimą: „Hill Launch Assist“ ir „Hill Descent Control“ užtikrina automobilio stabilumą kylant ir leidžiantis stačiomis įkalnėmis ir nuokalnėmis, „Adaptive Load Control“ keičia elektroninės stabilumo sistemos veikimą pikapą pakrovus, o „Emergency Brake Assistance“ užtikrina net ir pilnai pakrauto „Ranger“ efektyvų stabdymą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)