„Erdvus, išbaigtas, atletiškas, tačiau ekonomiškas ir draugiškas aplinkai. „Edge“ yra svarbus miesto visureigių šeimos, kuri ateityje plėsis, narys. Pirkėjų apetitas SUV segmento automobiliams yra toks didelis, kad per trejus metus mes planuojame rinkai pateikti 5 naujus modelius, užpildančius tuščias segmento lentynėles“, – prisipažino „Ford of Europe“ viceprezidentas Roleantas de Waardas.

„Edge“ Europoje bus siūlomas su 2 litrų darbinio tūrio 180 AG TDCi šeimos dyzeliniu varikliu, arba su galingesniuoju jo broliu – dviejų litrų darbinio tūrio agregatu su dviem turbinomis, generuojančiu 210 AG. Pirmasis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine, antrasis – su 6 laipsnių automatine pavarų dėže „PowerShift“. Abi jėgainės masyviam visureigiui užtikrina vos 5,8 l dyzelino sąnaudas 100 kilometrų kelio, o anglies dvideginio emisija sieks 149 g/km.

Standartiniame įrangos pakete bus ir naujausia „Ford Intelligent All-Wheel Drive“ visų varančiųjų ratų sistema, automatiškai paskirstanti trauką ratams priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Dabar sistemos greitaveika tiesiog žaibiška – vos per 16 milisekundžių 100 proc. traukos gali būti nukreipiama priekiniams ar galiniams ratams, arba paskirstoma tolygiai, jei to reikalauja sąlygos. Traukos valdymas yra toks efektyvus, kad visų varančiųjų ratų sistema neturi juntamos įtakos degalų suvartojimo rodikliui ir anglies dvideginio emisijai.

„Edge“ pirmasis segmente bus aprūpintas susidūrimų prevencijos sistema su įdiegtu pėsčiųjų atpažinimo ir apsaugos moduliu. Sistema veikia automobiliui važiuojant nuo 8 iki 180 km/h greičiu, identifikavusi priekyje esančią kliūtį ar pėsčiuosius pavojingai arti važiuojamosios kelio dalies, sistema perspėja vairuotoja ir automatiškai aktyvuoja stabdžius, jei pastarasis nereaguoja. „Ford“ tikisi, kad „Edge“ „EuroNCAP“ saugumo bandymuose bus įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.

Tuo tarpu vidutinės klasės SUV „Ford Kuga“ sulaukė patobulinimų. Pirmiausia į akis krenta naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema „SYNC 2“ su 8 colių įstrižainės liečiamuoju ekranu. Atveriamame panoraminiame stoglangyje buvo patobulinta vėdinimo sistema, o jo valdymą dabar galima atlikti ir elektroniniu. Buvo saikingai atnaujintas salonas, taip pat siūlomos dvi naujos spalvos – „Green Instinct“ žalia bei „Shadow Black“ juoda.

Buvo atnaujintas ir kompaktiškas SUV „EcoSport“ – patobulintos į šoną atveriamos galinės durelės, galima užsisakyti odinius sėdynių apmušalus, komunikacijos sistemą su 4 colių liečiamuoju ekranu. Be to, inžinieriams pavyko gerokai sumažinti triukšmo lygį salone, optimizuoti pavarų dėžės darbą, tiksliau suderinti pakabą. Atnaujintas 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis TDCi variklis nuo šiol turės 95 AG, automobilis taip pat bus komplektuojamas su trijų cilindrų vieno litro darbinio tūrio „EcoBoost“ bei 1,5 litro darbinio tūrio Ti-VCT benzininiais varikliais, kurių vidutinės degalų sąnaudos siekia atitinkamai 5,4 ir 6,3 l/100 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)