Tačiau tai nė kiek nepabrangino techniškai išbaigto, komfortabilaus ir visus šeimos poreikius atitinkančio vienatūrio – Lietuvos salonuose „S-MAX“ su 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos varikliu ir mechanine 6 laipsnių pavarų dėže galima užsisakyti už 26 519 eurus.

Kaip jau įprasta, „Ford“ siūlo du standartinės komplektacijos lygius – „Trend“ ir „Titanium“. Tačiau naujasis modelis jau gali būti varomas ir visais ratais, naudojant išmanią „Intelligent AWD“ sistemą, todėl automobilio įrangos komplektacijos variantų skaičius labai išaugo

Atnaujindami vidutinės klasės vienatūrį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologijas. Čia įdiegta „Ford“ adaptyvaus vairavimo sistema, salono vietą taupanti „Easy-Fold“ sistema antroje ir trečioje sėdynių eilėse, kintamo intensyvumo priekiniai LED žibintai, susidūrimų prevencijos sistema ir dar daug kitokių vairavimo malonumą ir saugumą gerinančių inovacijų.

Naujame automobilyje žemesnė nei pirmtako stogo linija, raumeningos ratų arkos ir griežtų formų žibintai kuria žemo ir plataus sportininko įspūdį, o sportiška išorė visiškai nepakenkė tokio tipo automobiliui privalomam komfortiškam ir lengvai keičiamam salonui, kurio apdaila ir vidaus erdvė nuteikia maloniai kelionei.

„Apibendrinimus mėgstantys apžvalgininkai sako, kad šiandien didelis vienatūris yra gremėzdiškas, lėtas ir negražus, tačiau užtenka pažvelgti į „S-MAX“ ir tampa aišku, kad šiam automobiliui toks stereotipas nepritaikomas. Naujasis modelis yra elegantiškas, komfortiškas ir sportiškas. O tiems, kam sportiškumui dar reikia ir prieskonių, „Ford“ parengė galingiausias dyzelinę ir benzininę versijas“, – sako „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Galingiausia versija su 210 AG 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu su dviem turbinomis kainuoja nuo 35,3 tūkst. eurų, o galingiausia benzininė – su 2 litrų tūrio 240 AG „EcoBoost“ varikliu – kainuos nuo 33,9 tūkst. eurų.

Naujos kartos „Ford S-MAX“ automobiliai yra draugiškesni aplinkai nei iki šiol. Pavyzdžiui, dyzelinių „S-MAX“ variklių CO2 emisija buvo sumažinta net 7 procentais. „Švariausia“ versija – su 2 litrų darbinio tūrio TDCi 120 AG varikliu. Šios modifikacijos anglies dvideginio emisija siekia 129 g/km, o toks modelis kainuoja 27 514 eurų.

„Ford“ pirmą kartą įmontavo itin tikslią „Ford Adaptive Front Steering“ sistemą, atsiskleidžiančią važiuojant vingiuotais keliais. Ši vairavimo sistema nuolat fiksuoja automobilio greitį bei pokyčius kelyje ir iškart pritaiko vairavimo mechanizmą prie skirtingų kelio savybių, taip didindama „S-MAX“ vairavimo tikslumą ir automobilio kontrolę.

Taip ta tai yra pirmasis „Ford S-MAX“ automobilis su dinaminiais prisitaikančiais priekiniais LED žibintais, užtikrinančiais geriausią įmanomą apšvietimą neakinant kitų eismo dalyvių. Be to, naujieji modeliai turi „Ford Pre-Collision Assist“ technologiją, padedančią sumažinti potencialią susidūrimo grėsmę, kylančią važiuojant bet kokiu greičiu net ir greitkelyje.

Būtent už išmaniąją „Ford Prie-Collission Assist“ technologiją, tvarią plieno kėbulo struktūrą ir bendrą saugumą Europos nepriklausomos saugumo bandymų institucija „Euro NCAP“ įvertino „S-MAX“ maksimalių penkių žvaigždučių įvertinimu. Iš viso „Ford“ susižėrė septynis penkių žvaigždučių įvertinimus už inovacijas – daugiau nei bet kuris kitas automobilių gamintojas. Šiuo metu „Ford“ koncernas turi daugiausiai galiojančių penkių žvaigždučių įvertinimų iš visų automobilių gamintojų.

Vartotojų saugumui ir patogumui skirtos ir „Ford“ patentuota informacijos apie nelaimes kelyje sistema „Emergency Assistance“ bei „Hands-Free Liftgate“ – automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama lengvu kojos judesiu po galiniu bamperiu. Automobilio pramogų ir pagalbinės sistemos valdomos naujausios kartos „Ford“ komunikacijos sistema „SYNC 2“, kurią galima aktyvuoti liečiamuoju 8 colių įstrižainės ekranu arba balsu.

Nuo „Ford S-MAX“ gamybos istorijos pradžios Europoje buvo parduota daugiau nei 400 000 šio modelio vienetų, taip pat šis automobilis 2007 metais apdovanotas „Metų Europos automobilio“ bei „Lietuvos metų automobilio“ titulais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)