Tokiu būdu Kinijos automobilių gamintojas taptų trečiuoju didžiausiu „Mercedes“ automobilių gamintojo akcininku bei prisijungtų prie „Renault-Nissan“ koncerno ir Kuveito investicinės grupės, kurie šiuo metu yra didžiausi „Daimler AG“ akcininkai.

Specialistų teigimu kinų BAIC kompanijai, kuri 2009 metais įsigijo bankrutavusio „Saab“ gamintojo automobilių platformas, variklius ir transmisijas, trūksta naujų technologijų. Jų manymu šis sandoris ne tik leistų Kinijos gamintojui panaudoti naujausius vokiečių gamintojo išradimus, bet ir atvertų automobilių eksporto į Europą galimybes.

Tačiau kiti rinkos analitikai nėra taip optimistiškai nusiteikę ir yra įsitikinę, kad BAIC geriausiu atveju gaus jau nebenaudojamas „Mercedes“ automobilių platformas, tačiau neturės galimybių pasinaudoti naujausiomis technologijomis.

„Daimler AG“ ir BAIC Kinijoje bendradarbiauja daugiau kaip 10 metų, kur vokiečių kompanijai priklauso 12 procentų Kinijos automobilių gamintojo akcijų ir ji yra trečioji didžiausia „BAIC Motor“ lengvųjų automobilių padalinio akcininkė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)