Pranešime spaudai gamintojai žada, kad jų kūrinys bus įsimintinas –  SUV klasės kupė su įspūdingo aptakumo kėbulu ir tokia pat įspūdinga rida. Žadama, kad su viena akumuliatoriaus įkrova bus galima nuvažiuoti iki 500 km.

„Audi e‑tron quattro concept“ - nuo nulio sukurtas elektromobilis, kuriame įdiegta daugybė ne tik elektromobilių sektoriaus, bet ir visos automobilių pramonės naujovių. Visų pirma, tai pirmasis pagal Audi „Aerostethics” koncepciją sukurtas automobilio kėbulas, pasižymintis neįprastai aukštu aptakumu ir neįprastais dizaino sprendimais. Audi kėbulininkai žada nei daug, nei mažai – automobilio priekyje, šonuose ir galinėje dalyje bus judantys aerodinaminiai elementai: visokie aptakai, aerodinaminiai sparnai, skydeliai ir pan. Be to, siekiant užtikrinti dar mažesnį oro pasipriešinimą, šio SUV dugnas bus visiškai uždaras. Tai yra labai svarbu bendram aerodinamiškumui, mat SUV klasės atstovas dėl aukštesnių ratų yra pakilęs virš žemės daugiau, nei įprastas plento automobilis, todėl ir per jo dugną praeina didesni oro srautai. Konstruktoriai žada, kad kėbulo aerodinaminis koeficientas bus maždaug 0,25, o tai yra puiki reikšmė tokio dydžio ir klasės SUV.

Iš išvaizdos naujasis konceptas - dabar madingo stiliaus SUV sportinis kupė, ilgio maždaug tarp dabartinio Audi Q5 ir Q7 su erdviu keturviečiu salonu.

Kuriant pavaros mechanizmą, inžinieriai pirmą kartą masinės gamybos transporto priemonei beveik tiksliai atkartojo lenktyninio „Audi R8 e‑tron“ pavaros mechanizmą, susidedantį iš trijų elektros variklių. Vienas iš kurių priekyje, o du - gale.

Lenktynių trasoje šis pavaros mechanizmas pasižymi labai aukštu energiniu efektyvumu. Tikimasi, kad tokį pat efektyvumą pasieks ir įprasto eismo elektromobiliui optimizuotas šis 3 variklių pavaros mechanizmas.

Trečias revoliucinis sprendimas – ypač talpūs naujos kartos elektromobilio akumuliatoriai, su viena akumuliatoriaus įkrova įgalinantys automobilį įveikti iki 500 km. Kaip elektromobiliui tai yra labai daug, nes šie parametrai visiškai pranoksta iki šiol egzistuojančias ridos ribas. Todėl jau dabar teigiama, jog su tokia rida jis tampa beveik „nepririštas prie elektros kištuko”.

Audi e‑tron quattro
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)