Bene didžiausia to priežastis – finansinių sunkumų slegiamos Pietų Europos šalys, kuriose tradiciškai buvo populiarūs A klasės automobiliai. 

Pavyzdžiui, palyginti su 2009 metais, Europoje buvo nupirkta net 32 procentais mažiau naujų mažos klasės automobilių. O tokioje mažų automobilių valstybėje kaip Italija pardavimai nukrito net 50 proc. – pernai čia buvo parduoti tik 244 642 nauji A klasės automobiliai. 2009 metais šioje Apeninų pusiasalio šalyje buvo parduota daugiau kaip 500 000 mažų automobilių.

Visgi specialistai mano, kad A klasės automobilių rinka atsigaus ir jau kitais metais turėtų būti parduota maždaug 1,25 milijonai naujų automobilių. Tam nemažai įtakos turės ir Italija, kurioje, specialistų vertinimu, kitais metais bus parduota maždaug 300 000 naujų A klasės automobilių.
Tokios optimistinės prognozės yra dėl debiutuojančio atnaujinto „Fiat 500“ modelio, taip pat pernai pasirodžiusių naujos kartos „Renault“, „Peugeot“, „Citroën“ ir „Toyota“ mažų automobilių.

Naujų A klasės automobilių pardavimai Europoje per pirmuosius penkis 2015 m. mėnesius (skliaustuose nurodytas pokytis su 2014 m.)

„Fiat 500“ 80 318 (+2,4 proc.)
Fiat Panda“ 76 072 (+11 proc.)
Volkswagen Up“ 46 422 (-19 proc.)
Renault Twingo“ 42 417 (+39 proc.)
Hyundai i10“ 38 212 (+9,1 proc.)
Toyota Aygo“ 37 946 (+34 proc.)
„Peugeot 108“ 31 322 (+51 proc.)*
„Citroën C1“ 28 294 (+35 proc.)
Opel Adam“ 24 984 (+8,8 proc.)
Smart ForTwo“ 23 815 (-11 proc.)
*Pakeitė „Peugeot 107“