Pavyzdžiui, „Honda“ kompanija pavasarį nutraukė „Civic“ ir „Accord“ modelių pardavimus, kiek anksčiau nutraukti „Pilot“ ir „Crosstour“ modelių pardavimai. Šiuo metu „Honda“ oficialiai Rusijos rinkoje prekiauja tik vienu modeliu – visureigiu CR-V.

Iki šių metų pabaigos „Opel“ visai pasitrauks iš Rusijos, nors kol kas visi šios markės modeliai yra siūlomi pirkėjams. „Chevrolet“ nutraukė „Spark“, „Cobalt“ ir „Trailblaizer“ pardavimus.

Ford“ nebeveža į Rusiją „S-Max“, „Galaxy“, „Ranger“ ir „Edge“, „Mazda“ nutraukė „Mazda2“, „Mazda5“ ir MX-5 modelių pardavimą, o „Škoda“ iš sąrašų išbraukė „Fabia“ ir „Roomster“.

Sąrašą galima tęsti ir tęsti ir jis nenumaldomai pildomas. Mat kai kurie gamintojai savo modelių importą nutraukia tada, kai keičiasi automobilių kartos. Išleidus naują automobilio versiją, jos Rusijos rinkai tiesiog nehomologuoja, kaip pavyzdžiui įvyko su „Subaru Legacy“ automobiliu.

Užtat rankomis trina kinai. Iš prekybos išnykus vakarietiškiems modeliams, į Rusiją vėl pradeda plūsti įvairūs Kinijoje pagaminti automobiliai.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.05 val.