Detroite įsikūręs gamintojas planuoja su „SAIC Motor Corp“, vienu iš partnerių Kinijoje, kartu kurti bendras gaires ar transporto priemonių architektūrą, kuri vėliau būtų pritaikoma specifinėms regionų rinkoms. Jų tikslas toks pat kaip ir konkurenčių „Volkswagen AG“, „Renault SA“, „Ford Motor Co“ bei „Toyota Motor Corp“ – Kinijos rinka.

Manoma, kad planus plačiau antradienį pristatys generalinė įmonės direktorė Mary Barra. Teigiama, kad GM kasmet 9 mlrd. JAV dolerių skiria savo kapitalo išlaidoms. 14 mlrd. JAV dolerių skiriama „Cadillac“ markės gaivinimui, dar 16 mlrd. JAV dolerių norima išleisti lyderės pozicijos Kinijoje išlaikymui.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją