Vilkiko darbas – atgabenti automobilių surinkimo konvejeriui būtinas detales – amortizatorius, spyruokles ir kitas detales. „Schrem“ logistikos centras, kuriame detalės sandėliuojamos, yra už 32 kilometrų nuo gamyklos: po kruopščių testų buvo nuspręsta, kad šį elektrinį vilkiką galima išleisti į bendro naudojimo kelius. Juose jis važiuos be triukšmo ir neterš gamtos – toks šūkis užrašytas ant vilkiko priekabos. Elektrinį sunkvežimį pagamino olandų kompanija „Terberg“, o BMW tapo pirmuoju automobilių gamintoju, kuris savo logistikos cikle naudos elektrinį vilkiką.

Kol kas šis projektas vadinamas eksperimentiniu. Planuojama, kad po 12 mėnesių bus suskaičiuoti eksperimento privalumai ir galbūt iškilę trūkumai: jeigu „pliusų“ bus daugiau nei „minusų“, planuojama šį projektą tęsti.

Miunchene įsikūrusios BMW gamyklos vadovo Germano Borerio teigimu, prieš porą metų BMW pademonstravo elektra varomą lengvąjį automobilį, o dabar džiaugiasi, kad pirmoji iš gamintojų pasitelkė į pagalbą elektrinį sunkvežimį.