Lygiai prieš 58 metus – 1957 metų liepos 4 d. – italų gamintojas išleido pirmąjį „Fiat 500“ modelį. Žavingo, savito dizaino automobilis ilgainiui tapo kultiniu miesto modeliu ir Italijos masinių automobilių industrijos simboliu. Pirmosios kartos „Fiat 500“ visame pasaulyje buvo parduota daugiau nei 3,8 mln. vienetų. 2007 m. liepos 4 d., minėdami modelio 50-metį, italai išleido modernią „Fiat 500“ versiją, kuri iki šių dienų išlieka sėkmingiausiu koncerno modeliu – jų nuo konvejerio nuriedėjo daugiau nei 1,5 milijono vienetų.

„Pastarosios kartos „Fiat 500“ rinkoje siūlomas jau 8 metus, tačiau jų pardavimai iki šiol auga – 2014 metais koncernas pardavė rekordiškai daug 500-tukų. Esame įsitikinę, kad atnaujintas „Fiat 500“, kuris išlaikė šiai lygiaverčių konkurentų neturinčiai modelių šeimai būdingą stilių, pratęs itališką sėkmės istoriją. Juolab, kad jame vairuotojai ras efektyvius variklius, šiuolaikines technologijas ir aukštos kokybės medžiagas“, – sakė „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.

Sekdami šia sėkmės formule, naujajame „Fiat 500“ italai išsaugojo modelio tradicijas ir svarbiausius elementus. Iš išorės vairuotojai pastebės atnaujintą automobilio priekį ir galą. Žibintai išlaikė savo tradicinę apvalią formą ir sukuria itin drąsaus automobilio įspūdį. Žibintuose „Fiat“ panaudojo naują technologinį modulį, kuris sustiprina šviesą ir pagerina matomumą važiuojant naktį, o dienos žibintams panaudojo LED technologijas.

„Fiat 500“ turės 15 arba 16 colių ratlankius, o kėbulo spalvą bus galima pasirinkti iš 13 variantų, tarp kurių dvi – naujos. Kaip ir dera stiliumi pasižyminčiam automobiliui, italai siūlo itin plačias tiek išorės, tiek salono stiliaus individualizavimo galimybes: pirkėjai gali rinktis net iš 16 interjero variantų, 8 skirtingų kėbulo lipdukų rinkinių, 10 skirtingų ženkliukų ir 7 lengvo lydinio ratlankių dizaino variantų.

Automobilio viduje į akis pirmiausia krenta atnaujintas centrinės konsolės ir vairo su valdymo mygtukais dizainas, taip pat 5 colių ekranas su informacijos ir pramogų sistema „Uconnect“, kritikų itin giriama už intuityvų valdymą. Šioje sistemoje be įprasto radijo, „Bluetooth“ laisvų rankų įrangos bei USB ir AUX In jungčių vairuotojai ras ir navigacijos sistemą. Papildomai pirkėjai taip pat galės užsisakyti 7 colių dydžio skaitmeninį prietaisų skydelį, kuris vairuotojui gerai matomoje vietoje pateiks svarbią informaciją – momentines degalų sąnaudas, kelionės laiką, atstumą, pasiūlys perjungti pavarą, kad važiavimas būtų ekonomiškesnis.

Pasirodydamas rinkoje naujasis „Fiat“ bus siūlomas su vienu iš 4 variklių – benzininiu 1,2 litro 69 AG, dviem 0,9 litro „TwinAir“ motoro versijomis – 85 AG arba 105 AG. Pirmoji jų, beje, leidžia pasiekti vos 3,8 l/100km benzino sąnaudas ir į aplinką išmes tik 90 g/km. Ketvirtasis „Fiat 500“ variklis – dviejų cilindrų dujomis arba benzinu varomas 1,2 litro darbinio tūrio „EasyPower“, išvystantis 69 AG.

Vėliau „Fiat 500“ gaus itin modernius papildomus variklius – pažangiausia inžinerija pasižymintį turbodyzelinį 1,3 litro „Multijet II“ 95 AG, kuris atitinka „Euro 6“ aplinkosaugos standartą ir išmeta vos 89 g/km anglies dvideginio. Antrasis, kuris papildys variklių gamą gruodį – „Eco“ konfigūracijos 1,2 litro 69 AG motoras, kuris taip pat labai draugiškas aplinkai – emisijos tesiekia 99 g/km.

„Fiat 500“ pasižymės ir saugumo technologijomis – standartinėje įrangoje bus 7 oro pagalvės, aktyvios saugumo ir automobilio valdymo technologijos – ABS su elektroniniu stabdymo jėgos paskirstymu (EBD), pažangi elektroninė stabilumo kontrolės įranga (ESC), ratų praslydimo reguliatorius (ASR), „Hill Holder“ technologija, kuri talkins vairuotojui įkalnėse, taip pat hidraulinis stabdžių stiprintuvas (HBA).

Gamintojas kol kas neskelbia oficialios naujojo „Fiat 500“ kainos, tačiau „Autobrava“ praneša, kad ji turėtų išlikti panaši, kaip ir dabartinio modelio, kuris kainuoja nuo 10 900 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)