Prieš dešimtmetį debiutavusį „Audi Q7“ visureigį įsigijo 500 000 vairuotojų visame pasaulyje, jis gana pastebimas ir Lietuvos keliuose. Šį mėnesį Lietuvos rinkoje pasirodo antros kartos modelis.

Jis sukurtas pagal „Volkswagen“ koncerno MLB platformą, kurios pagrindu bus gaminami ir naujieji „Touareg“, „Porsche Cayenne“, o netolimoje ateityje pasirodys ir „Bentley Bentayga“. Automobilis kiek sumažėjo – Q7 ilgis dabar siekia 5,05 metro, plotis – 1,97 metro, aukštis – 1,74 metro, t.y. jis 3,7 cm trumpesnis ir 1,5 cm siauresnis, o aukštis praktiškai nepakito.

„Audi“ inžinieriai Q7 pritaikė stebuklingą „dietą“. Kompanija giriasi, kad su naujuoju Q7 pavyko peržengti simbolinę dviejų tonų ribą, t.y. modelis su 3.0 TDI dyzeliniu varikliu sveria tik 1995 kg, o šis rodiklis yra net 325 kg mažesnis už pirmtaką. Gamintojų teigimu, naujasis „Audi Q7“ turi daugiausiai vairavimo pagalbininkų tarp savo klasės automobilių.

Lietuvoje pirkėjams bus siūloma rinktis Q7 su vienu iš dviejų variklių. Nuo 62 500 eurų kainuos dyzelinė 3.0 TDI, 272 AG versija, o modelis su benzininiu 3.0 TFSI, 333 AG varikliu kainuos nuo 64 500 eurų.

Gamintojo atstovai nurodo, kad dar prieš oficialų debiutą Baltijos šalyse lietuviai ir latviai įsigijo apie 60 naujų „Audi Q7“, kurie konkuruos su tokiais dideliais SUV klasės visureigiais kaip BMW X5, „Mercedes-Benz GLE“, „Range Rover“ ir ką tik mūsų šalyje debiutavusiu „Volvo XC90“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (167)