Iš kompaktinių automobilių segmento, kuriame dominuoja „Volkswagen Golf“, „Fiat“ pasitraukė praeitų metų viduryje, kuomet buvo nutraukta „Bravo“ gamyba, o paskutinis „Fiat“ kompaktinis universalas buvo „Stilo MultiWagon“, kurio prekyba nutraukta 2008 m. Kompaktinių automobilių segmentas yra antrasis pagal dydį Europos rinkoje ir nusileidžia tik mažų automobilių klasei. „JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Europoje buvo parduota beveik 2,4 mln. kompaktinių automobilių, o „Bravo“ pardavimų apimtys nesiekė nei 4 tūkst. vnt.

Kiek vėliau „Fiat“ kompaktinių automobilių šeimą turėtų papildyti ir sedanas, pakeisiantis dabartinį „Linea“ modelį. Tiesa, Europos rinkai jis bus pasiūlytas tik esant pakankamai paklausai, nes Senojo žemyno pirkėjai ne itin domisi kompaktiniais sedanais.

Naujieji kompaktiniai modeliai kuriami „Fiat“ plačios mažų automobilių platformos pagrindu, kurią naudoja ir „Fiat 500L“, 500X bei „Jeep Renegade“ modeliai.