Klasikines formas ir atpažįstamą dizainą išlaikiusi automobilių legenda nuo šiol bus komplektuojama su nauju 4.0 l V8 varikliu, kuris debiutavo „G 500 4x4²“ koncepcijoje. Aštuonių cilindrų motoras su dviguba turbina bus siūlomas „G 500“ versijoje. Jo galia sieks 422 AG, o maksimalus sukimo momentas – 610 Nm. Žadama, kad šis modelis galės 100 km/val. greitį pasiekti per 5,9 sek.

Taip pat bus galima rinktis ir kitas versijas. „G 350 d“ turės kiek galingesnį nei pirmtakas 3.0 l, 245 AG ir 600 Nm variklį, o pačių galingiausių variantų viršūnėje bus „AMG G 63“ ir „AMG G 65“.

Pirmasis visureigis bus su V8, 5.5 l 571 AG bei 760 Nm motorą, o antrasis – su V12, 6.0 l, 630 AG ir net 1000 Nm. Pastarasis 100 km/val. žymą galės pasiekti per 5,3 sek.

Įdomu tai, kad „G 350 d“, „G 500“ ir „AMG G 63“ versijos turės ECO režimą – „start/stop“ funkcija padės sumažinti degalų sąnaudas automatiškai išjungdama variklį, kai automobilis sustos. Gamintojų teigimu, G-klasės visureigio važiuoklė buvo patobulinta taip, kad teiktų daugiau patogumo. Be to, „g 500“ modelis bus siūlomas su važiuoklės reguliavimo „Sport“ ir „Comfort“ režimais. Dizaineriai kiek pakeitė visureigio buferio, sukūrė naujo dizaino ratlankius, taip pat praplėtė kėbulo spalvų pasirinkimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (121)