Nors artimiausiais metais pirkėjai, anot „Audi“ vadovo Ruperto Stadlerio, vis dažniau savo žvilgsnius kreips į „plug-in“ hibridus, vokiečiai žada kurti ir elektrinius automobilius. Artimiausiais metais „Audi“ turės beveik visų savo modelių „plug-in“ versijas, tačiau tai nereiškia, kad įmonė negalvoja apie elektra varomus automobilius, „Autonews“ sakė R. Stadleris.

Anot jo, artimiausius 10-15 metų žmonės pirks „plug-in“ hibridus. Tai idealus automobilis miestui, tačiau prireikus, juo galima įveikti ir didesnį atstumą. Mieste tokiu automobiliu žmonės dažniausiai važiuotų, naudodami tik elektrą, tačiau užmiestyje ilgesnį atstumą jiems padės nuvažiuoti įprastas variklis.

Pavyzdžiui, naujuoju „Audi A3“ hibridu galima nejungiant vidaus degimo variklio įveikti iki 50 km. Automobilio prekyba prasidės šių metų lapkritį.

Nepaisant hibridų populiarumo, „Audi“ po trejų metų rinkoje pristatys didelį ir brangų visureigį, varomą tik elektros varikliu, kuris visiškai pakrautais akumuliatoriais galės nuvažiuoti net iki 500 km.

Naujasis modelis bus pagamintas, naudojantis naujojo „Audi Q5“ modelio pagrindu. Net 80 procentų jo akumuliatorių energijos bus galima greitojo krovimo stotelėje pakrauti vos per 20 minučių. Anot R.Stadlerio, daugelyje pasaulio šalių iki 2020 metų elektros krovimo stotelių tinklas bus toks tankus, kad automobilį bus galima pasikrauti kas 50 Km. Tai padėtų išspręsti šiuo metu elektromobilius kankinančią mobilumo problemą.

Kol kas „Audi“ parduoda tik vieną elektra varomą modelį – tai itin brangus sportinis „R8 e-tron“, kuriuo pilnai pakrautais akumuliatoriais galima nuvažiuoti iki 450 km. Tai ko gero toliausiai šiuo metu be krovimo galintis nuvažiuoti elektromobilis. „Tesla Model X“, kuris prekyboje pasirodys dar šiemet, galės nuvažiuoti iki 430 km, o atnaujintas „Tesla Model S“ – iki 386 km. Iš masinių elektromobilių toliausiai gali nuvažiuoti „Kia Soul EV“ – kiek daugiau nei 200 km.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.