Jau ne vienos kartos T serijos „Volkswagen“ komerciniai automobiliai ištisus dešimtmečius garsėja kaip savo segmento lyderiai Vokietijoje ir už jos ribų. Pavyzdžiui, šeštosios kartos pirmtakų, t.y., penktosios kartos transporterių, per 11 metų parduota net 2 milijonai. O per visus 65 gamybos metus iš viso pagaminta daugiau nei 12 milijonų įvairių modifikacijų T serijos furgonų ir nedidelių sunkvežimių. Kiekviena karta atitiko ar net pranoko savo laikmečio reikalavimus ir rinkos poreikius.

Dizainas. T serijos modeliai pasižymi klasikiniu dizainu. Karta iš kartos modelio rūbas buvo nuolat atnaujinamas. Naujausios kartos „Transporter“ siluetas tapo veržlesnis ir vienalytiškesnis. Kuriant naujosios kartos „Transporter“ dizainą, buvo išsaugota daug atpažįstamų bruožų, įtaigiai bylojančių apie nenuilstamą darbštumą, patvarumą ir patikimumą. Kaip ir anksčiau, „Transporter“ šeimynos flagmanu išlieka „Volkswagen Multivan“, pretenduojantis tapti patogiu mikroautobusu gausesnėms šeimoms, sporto ir aktyvaus poilsio entuziastams.

Varikliai. Šeštosios kartos T serijos modeliuose montuojami šeši skirtingo galingumo benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Dyzelių entuziastams siūlomi visiškai nauji, griežčiausius „Euro-6“ taršos reikalavimus atitinkantys TDI varikliai. Kuriant šiuos jėgos agregatus, pagrindiniais konstruktorių prioritetais buvo patvarumas ir ilgaamžiškumas. Jie montuojami skersai kėbulo ir pakreipti 9 laipsnius į priekį. Galima rinktis vieną iš keturių 1,9 litro darbinio tūrio TDI variklio galios variantų: 62 kW (84 AG), 75 kW (102 AG), 110 kW (150 AG) ir 150 kW (204 AG). Pageidaujantys benzininio variklio, gali rinktis laiko patikrintą „Euro-5“ taršos reikalavimus atitinkantį 2 litrų darbinio tūrio agregatą, išvystantį atitinkamai 110 kW (150 AG) arba 150 kW (204 AG). Visi „Euro-5“ ir „Euro-6“ varikliai bazinėje komplektacijoje tiekiami su start-stop sistema, galinčia sutaupyti iki 15 proc. degalų.

Ergonomika ir komfortas. Naujoviška adaptyvinė važiuoklės kontrolės sistema ir DCC adaptyvinis tempomatas veikia darnioje sąveikoje ir užtikrina puikų važiavimo komfortą bei galimybę priderinti automobilio parametrus prie eismo sąlygų arba vairavimo stiliaus. Yra galimybė rinktis „įprastą”, „komfortišką” arba „sportinį” vairavimo stilių. Ši techninė įranga jau tapo įprasta automobiliuose, bet yra didelė naujovė komerciniuose furgonuose ir mikroautobusuose. Būtent šeštosios kartos „Volkswagen Transporter“ vairuotojai vieni iš pirmųjų galės mėgautis lengvojo automobilio važiavimo komfortu darbui skirtoje transporto priemonėje.

Vienu iš neginčijamų „Volkswagen Transporter“ šeimynos privalumų buvo ir išlieka neprilygstamas universalumas ir gausios suasmeninimo bei pritaikymo individualiems transportavimo poreikiams galimybės. Galima lanksčiai rinktis keleivių sėdynių skaičių ir krovinių skyriaus talpą, langų matmenis, šoninių ir galinių durelių tipą. Pirmojoje turtingesnėje už bazinę komplektacijoje galima užsisakyti elektra varstomas galines krovinių skyriaus dureles.

Saugumas. „Front Assist” erdvės priešais automobilį stebėjimo sistema (papildoma „Transporter“, „Multivan“ ir „Caravelle“, standartinė „Multivan Business“) nuolat stebi priešais automobilį esančią erdvę ir matuoja atstumą iki kitų eismo priemonių, jų greitį bei atpažįsta eismo kliūtis. Ji atpažįsta kritiškai sumažėjusią saugią distanciją ir įspėja vairuotoją apie tai bei kritiniu atveju padeda saugiai stabdyti. Apie galimai pavojingą padėtį vairuotojas įspėjamas vaizdo ir garso signalu. Veikiant kartu su ACC adaptyviniu tempomatu ir DSG automatine pavarų dėže, ši sistema esant reikalui gali automatiškai pristabdyti arba net visiškai sustabdyti transporterį. Priklausomai nuo situacijos, praėjus grėsmei, šis automatinės įrangos komplektas gali vėl padidinti transporterio greitį ir priderinti jį prie priešais važiuojančio eismo dalyvio greičio.

Naujajame „Volkswagen Transporter“ taip pat montuojamas iš „Volkswagen“ lengvųjų automobilių pažįstamas automatinis miesto avarinis stabdys, padedantis operatyviai stabdyti nedideliu greičiu važiuojant intensyvaus eismo gatvėmis, įvykus susidūrimui padedantis išvengti pakartotinio smūgio, žibintų veikimą operatyviai reguliuojantis „Light Assist“ šviesų pagalbininkas, neleidžiantis akinti priešpriešinio eismo dalyvių.

Jeigu vairuotojo darbo vietoje sumontuotas daugiafunkcinis jutiklinis ekranas, vairuotojo budrumo kontrolės sistema specialia vaizdo kamera stebi vairuotojo veiksmus ir įspėja vairuotoją, kai ateina laikas daryti vairavimo pertrauką. Papildoma balso pranešimo funkcija suteikia galimybę vairuotojui per specialų mikrofoną kreiptis arba ką nors pranešti ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams, nepasukant galvos ir visą dėmesį skiriant tik vairavimui.

Vairuotojo balsas perduodamas salone esančiais garsiakalbiais. Visuose modeliuose su 4MOTION visų ratų pavara papildomai gali būti montuojamas nuokalnės pagalbininkas. Jis suteikia galimybę saugiai važiuoti kalno šlaitu žemyn, esant reikalui perskirstydamas variklio judesį sukibimą prarandantiems ratams ir atlikdamas stabdymą varikliu arba stabdžiais, jei vairuotojui tampa sunku kontroliuoti riedėjimą žemyn. Buksyruoti priekabas padeda specialus elektroninis stabilizatorius. Vėsaus klimato šalyse rekomenduojama papildomai užsisakyti šildomą priekinį stiklą.

Informacinės funkcijos ir pramogos. Siekiant užtikrinti saugų vairavimą, vairuotojo kabinoje įrengta Bluetooth laisvų rankų įranga.

Jeigu vairuotojo darbo vietoje sumontuotas 6,33 colio daugiafunkcinis jutiklinis ekranas, atsiranda priartėjimo jutiklių naudojimo galimybė. Kai tik vairuotojas arba ant priekinės sėdynės sėdintis keleivis tiesia ranką prie jutiklinio ekrano, jis automatiškai persijungia iš atvaizdavimo į įvesties režimą. Be to, šis ekranas leidžia naudotis iš išmaniojo telefono pažįstamais gestais bei slinktimis, kurių pagalba galima naršyti meniu punktus, CD arba MP3 rinkmenų grojaraščius arba atminties kortelėje įrašytus albumų atvaizdus.

Priklausomai nuo pramogų sistemos komplektacijos rinkinio, joje gali būti „Comfort” mobiliojo telefono prijungimo jungtis, pagalbinis USB lizdas ir specialus skyrelis išmaniesiems telefonams arba planšetėms. Jeigu transporteryje sumontuota Discover Media arba Discover Media Plus automagnetola su navigacine sistema, atsiranda didelės junglumo ir internetinių paslaugų naudojimo galimybės. Šios priemonės į komercinius automobilius diegiamos atsižvelgiant į pastaraisiais metais išaugusį informacinių sistemų paplitimą ir nuolatinio junglumo prie interneto poreikį.

Generation SIX. Nors skambiu komerciniu pavadinimu „Generation SIX” vadinama visa šeštosios kartos „Volkswagen Transporter“ šeimyna, tokį pat pavadinimą turi ir speciali jubiliejinė serija, siūloma 6-osios kartos šeimynos išleidimo proga. Šiuos modelius bus galima įsigyti tik pačioje prekybos pradžioje.

„Generation SIX“ modelio komplektacija suformuota „Multivan Comfortline“ pagrindu ir papildyta išskirtiniais elementais bei funkcijomis, tokiomis, kaip tamsinti langai, priekiniai ir galiniai LED žibintai, pakreipiami rūko žibintai, chromo paketas, dvispalvis kėbulo nudažymo derinys, retro stiliaus 18 colių ratlankiai „Disc“. Ypač gausus elektroninės įrangos ir pagalbininkų rinkinys: nulenkiami galinio vaizdo veidrodėliai, priekinis ir galinis parkavimo pagalbininkai, ACC adaptyvinis tempomatas, „Composition Media“ automagnetola.

Saloną puošia dviejų spalvų odos deriniu aptrauktos sėdynės su kontrastingomis siūlėmis, oda aptrauktas daugiafunkcinis vairaratis ir pavarų perjungimo svirtis, išskirtinio dizaino grindų kilimėliai, šildomos sėdynės ir Climatronic oro kondicionavimo sistema.

Kainos. Gamintojas planuoja netrukus paskelbti tikslias kainas. Pagal naująją „Volkswagen Nutzfahrzeuge“ strategiją, laukiama, kad naujosios kartos transporterių kainos bus tokios pat, kaip pirmtakų arba net šiek tiek žemesnės. Kai kurių bazinių modelių kainos bus žymiai mažesnės už panašios komplektacijos pirmtakų.

Tikimasi, kad „Volkswagen Transporter“ kainuos nuo 23 035 eurų (be PVM), o už pigiausią „Multivan“ teks pakloti nuo 29 952 eurų (su PVM).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)