20 colių dydžio elektromobilių padangos pasižymi 30 procentų mažesniu pasipriešinimu riedėjimui. O 17 ir 18 colių hibridiniams automobiliams skirtos padangos turi iki 20 procentų mažesnį pasipriešinimą riedėjimui. Taip pat hibridiniams automobiliams skirtos padangos gali būti montuojamos ir ant įprastų SUV, taip pat galingų automobilių ratų, taip pasiekiant didelį degalų taupymą. O elektromobiliams ar iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams jos užtikrina didesnį vienu įkrovimu elektra nuvažiuojamą atstumą. Šiomis padangomis savo elektromobilius komplektuoja „Volkswagen“ ir „Renault“ gamintojai, greitai jomis turėtų būti komplektuojami ir kitų gamintojų automobiliai su alternatyvia pavara.

Elektromobiliams skirtos itin didelio diametro 20 colių padangos yra siauros ir aukštos. Tokie padangos duomenys leido pastebimai sumažinti pasipriešinimą riedėjimui.

Tuo tarpu 17 ir 18 colių dydžio „Conti.eContact“ primena įprastas SUV ir lengvųjų automobilių padangas. Bet taip tik atrodo iš šalies. Iš tiesų, padangas kūrę inžinieriai itin kruopščiai parinko kiekvieną padangos elementą ir pasiekė 20 proc. mažesnį pasipriešinimo riedėjimui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)