Pirmosios kartos „Suzuki Vitara“ debiutavo 1988 metais. Tuomet jis buvo vertinamas dėl stilingos išvaizdos, kompaktinio dydžio, užtikrinančio lengvą manevravimą mieste, komfortiško važiavimo asfaltu ir išskirtinių galimybių bekelėje. Praėjus daugiau kaip ketvirčiui amžiaus, šios ir naujos savybės buvo įkūnytos naujoje miesto visureigio kartoje.

Bus galima pasirinkti du skirtingus išorės apdailos variantus. Vienas jų yra miesto apdailos paketas, turintis daug chromo elementų, automobilio slenksčių ir ratų arkų apsaugas, stogo oro aptaką. Antrasis apdailos paketas skirtas bekelei – automobilis turi sumontuotas priekinio ir galinio buferio apsaugas, slenksčių ir ratų arkų apsaugas, bagažinės krašto apsaugą.

Galimybė rinktis iš daugybės spalvų ir kėbulo apdailos elementų leis automobilio išvaizdai suteikti dar daugiau individualių bruožų. Nuo šiol galima rinktis net iš penkiolikos skirtingų spalvų, taip pat užsisakyti dvejomis skirtingomis spalvomis nudažytą automobilį.

Varikliai ir transmisijos

Naująjį „Vitara“ galima užsisakyti su 1,6 l 120 AG (156 Nm) benzininiu arba 1,6 l 120 AG (320 Nm) dyzeliniu varikliu. Benzininis variklis gali būti komplektuojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže arba šešių laipsnių automatine pavarų dėže, turinčia galimybę perjungti pavaras svirtelėmis prie vairo. Dyzelinis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Keturių režimų „ALLGRIP“ sistema

Naujajame modelyje debiutuoja ir naujos kartos „Suzuki“ visų varančiųjų ratų „ALLGRIP“ sistema. Ji turi keturis režimus – „Auto“, „Sport“, „Snow“ ir „Lock“, kurie užtikrina, kad esant skirtingoms eismo sąlygoms bus parinktas tinkamiausias važiavimo režimas. Be to, nauja sistema turi išankstinio nuspėjimo funkciją, kuri, atsižvelgdama į kelio dangą, akceleratoriaus padėtį ir vairo pasukimo kampą, iš anksto įvertina galimą priekinių ratų praslydimą ir į galinius ratus perduoda didesnį sukimo momentą dar prieš praslystant priekiniams ratams.

Saugos įranga

Tarp kitų aktyvaus saugumo sistemų, naujasis „Vitara“ turi ir „Radar Brake Support“ technologiją. Važiuojant nedideliu greičiu esant intensyviam eismui ir sistemai nustačius, kad galimas susidūrimas, vairuotojas perspėjamas garsiniu signalu ir pranešimu ekrane. Jei vairuotojas nereaguoja, stabdžių sistema parengiama galimam stipriam stabdymui ir galiausiai aktyvuojami stabdžiai.

Vairuotojo ir keleivių saugumą užtikrina ir septynios priekinės bei šoninės oro pagalvės, taip pat saugos diržų įtempikliai. Susidūrimo su pėsčiuoju atveju jį labiau apsaugos specialiai sukonstruotas variklio gaubtas ir priekinis bamperis, sumažinantys smūgio jėgą.

Svarbiausi naujojo „Suzuki Vitara“ techniniai duomenys

Ilgis: 4175 mm
Plotis: 1775 mm
Aukštis: 1610 mm
Atstumas tarp ašių: 2500 mm
Prošvaisa: 185 mm
Bagažinės talpa: nuo 375 l

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)