Šie du japoniški modeliai, debiutuojantys Ženevos automobilių parodoje, tęsia mažų padidinto pravažumo automobilių ataką, kuriai nelieka abejingi vis daugiau vairuotojų.

„Honda“ į šį segmentą žengia sugrąžindama HR-V vardą. Šis modelis markės gamoje jau buvo siūlomas 1999-2006 m.

Jis sukurtas naudojant tą pačią platformą, pagal kurią gaminamas taip pat Ženevoje debiutuojantis naujasis „Jazz“. Gamintojai pabrėžia, kad „HR-V“ išorės dizainas artimas kupė linijoms, o šį įspūdį kuria „paslepėtos“ galinių durelių rankenos.

Nepaisant tokios išvaizdos, automobilio salonas išliko praktiškas ir, „Hondos“ teigimu, pagal šį aspektą tai yra vienas lyderių segmente. Siekiant sukurti erdvų saloną, degalų bakas įrengtas „HR-V“ automobilio centrinėje dalyje. Šis modelis taip pat turi firmines „Honda Magic Seats“ galines sėdynes – jos leidžia transformuoti saloną, taikyti įvairų sėdimų vietų išdėstymą bei visiškai nulenkti galines sėdynes į vieną lygį su bagažinės grindimis, kad atsirastų daugiau vietos kroviniams. Bagažo skyrius yra 453 litrai, tačiau jis galės būti lengvai padidinamas iki 1026 litrų nulenkus galines sėdynes.

Variklių pasirinkimą sudarys 1.6 l 120 AG dyzelinis ir 1.5 l 130 AG benzininis motorai. Abu galės būti komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o benzininis variklis – ir su CVT transmisija.

Baltijos šalių rinką naujasis „Honda HR-V“ pasieks rudens pradžioje, apie jo kainas gamintojo atstovai kol kas nieko negali pasakyti.

Laimę bandys ir „Mazda CX-3“

Ženevoje pasirodė ir su HR-V konkuruosiantis naujasis CX-3. Praėjusį rudenį jis debiutavo JAV, Los Andželo automobilių parodoje, o dabar demonstruojamas ir europiečiams. Numatoma, kad į Europos kelius jis išriedės vasaros pabaigoje.

Tai – tarsi mažesnė „CX-5” versija, kuriai padidinto pravažumo įspūdį padeda sukurti juodo plastiko apvadai aplink ratlankius bei kėbulo apačią.

CX-3 yra 4,27 m ilgio ir 1,55 m aukščio – galima sakyti, tai yra standartiniai šio segmento išmatavimai.

Centrinėje konsolėje įmontuotas septynių colių ekranas, kuriame esančius komandų meniu galima naršyti patogiu sukiojamu reguliatoriumi, įtaisytu prie pavarų perjungimo svirties. Įdomi detalė – automobilyje įrengta galimybė įtvirtinti savo išmanųjį telefoną prie ekrano.

„Mazda CX-3” bus siūlomas su 1.5 litro darbinio tūrio dyzeliniu arba 2.0 litrų darbinio tūrio benzininiu varikliu. Pastarojo bus siūlomos dvi skirtingos galios modifikacijos.

Abu varikliai turės po keturis cilindrus ir nė vienas iš jų nebus turbininis – taip „Mazda“ inžinieriai nusprendė nepaklusti rinkoje vyraujančiai madai mažinti variklių darbinį tūrį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)