Paskutiniuoju automobiliu tapo „La Finale“ pavadinta „Grand Sport Vitesse“ versija nudengiamu stogu, turinti 1200 AG variklį. Šis modelis bus demonstruojamas kitą savaitę Ženevos automobilių parodoje.
Kiekvienas iš 450 „Veyron“ vidutiniškai parduotas už 2,3 mln. eurų.
2005-aisiais debiutavęs „Veyron“ buvo kuriamas kaip automobilis, galintis važiuoti greičiau nei 400 km/val., tačiau jis turėjo būti ir stilingas bei patogus kelionei į operą.
„Beprecedentis automobilių istorijos skyrius pasiekė aukščiausią kulminacijos tašką. Net ir prabėgus 10 metų nuo debiuto, „Veyron“ išlieka unikalus daugeliu aspektų“, – tvirtina „Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Duerheimeris.
Praėjusių metų pabaigoje pasirodė neoficialios informacijos, kad „Bugatti“ ruošia „Veyron“ įpėdinį ir renkasi iš trijų koncepcijų. „Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva yra sakęs, kad naujasis „Bugatti“ bus tiesiog „menas“.
Nuotraukų galerijose - įvairios „Bugatti Veyron“ modifikacijos
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!