Paskutiniuoju automobiliu tapo „La Finale“ pavadinta „Grand Sport Vitesse“ versija nudengiamu stogu, turinti 1200 AG variklį. Šis modelis bus demonstruojamas kitą savaitę Ženevos automobilių parodoje.

Kiekvienas iš 450 „Veyron“ vidutiniškai parduotas už 2,3 mln. eurų.

2005-aisiais debiutavęs „Veyron“ buvo kuriamas kaip automobilis, galintis važiuoti greičiau nei 400 km/val., tačiau jis turėjo būti ir stilingas bei patogus kelionei į operą.

„Beprecedentis automobilių istorijos skyrius pasiekė aukščiausią kulminacijos tašką. Net ir prabėgus 10 metų nuo debiuto, „Veyron“ išlieka unikalus daugeliu aspektų“, – tvirtina „Bugatti“ prezidentas Wolfgangas Duerheimeris.

Paskutinį „Veyron“ įsigijo neįvardijamas klientas iš Artimųjų Rytų. Daugiau nei pusė visų šių superautomobilių buvo parduoti Europoje, o ketvirtadalis – JAV.

Praėjusių metų pabaigoje pasirodė neoficialios informacijos, kad „Bugatti“ ruošia „Veyron“ įpėdinį ir renkasi iš trijų koncepcijų. „Volkswagen“ grupės dizaino vadovas Walteris de Silva yra sakęs, kad naujasis „Bugatti“ bus tiesiog „menas“.

Nuotraukų galerijose - įvairios „Bugatti Veyron“ modifikacijos

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)