Azijoje, kur pikapas žinomas „Triton“ vardu, jo debiutas įvyko kiek anksčiau, o „Mitsubishi“ tokia užtikrinta jo valdymo ir eksploatacijos savybėms, kad Japonijoje pristatymo metu pikapą žurnalistams buvo leista vairuoti tiek bekele, tiek lenktynių trasoje.

„Mitsubishi“ neslepia, kad penktosios kartos L200 savo devynerius metus gamintą pirmtaką lenks daugeliu parametrų. Be to, bus ypač universalus, todėl puikiausiai tiks rinkoms, kur pikapai naudojami tarsi kasdienis transportas gyvenant mieste.

Dizaineriams pavyko sumažinti gana masyvaus automobilio oro pasipriešinimą iki lengviesiems automobiliams priimtino vidurkio – naujos kartos pikapo oro pasipriešinimo koeficientas Cx yra 0,40.

Pažvelgus į L200 saloną matyti, kad „Mitsubishi“ ir čia orientavosi ne į gražias detales, o į maksimalų komfortą. Tyliai veikiantis variklis ir papildomos garsą slopinančios detalės kėbule užtikrins garso komfortą salone net ir važiuojant greitkelyje ar vieškeliu. Patobulinti kėbulo tvirtinimo mazgai bei galinė pakaba gerokai sumažins salone juntamos vibracijos lygį. Pikapo kabinoje sumontuoti patogesni krėslai, ergonomiškiau išdėstyti prietaisai ir valdymo įrankiai, galop, salone tiesiog daugiau vietos.

L200 bus vikresnis. Patobulintas vairo mechanizmas ir stiprintuvas užtikrins vos 5,9 m siekiantį apsisukimo spindulį – geriausias rezultatas klasėje.

L200 kėbulas bus tvirtesnis. Atsparumas sukimui padidėjo 7 proc. patobulinus kėbulo struktūrą ir naudojant atsparesnes sukimui medžiagas.

Penktos kartos modelis turės nuolatinę keturių ratų pavarą „Super-Select 4WD II“, papildytą modernia stabilumo ir traukos valdymo sistema. Automobilio jėgainėje bus montuojama mechaninė 6 laipsnių pavarų dėže arba automatinė pavarų dėžė. Vairuotojas galės rinktis iš 4 skirtingų važiavimo sąlygų režimų. L200 taip pat turės elektroninę stabilumo sistemą, pritaikytą vilkti priekabą, automatinę kelio juostų sekimo sistemą, važiavimo į statų šlaitą pagalbinę sistemą.

Naujausias L200 pikapas turės įmontuotą dyzelinį „MIVEC“ 2.4 litrų darbinio tūrio turbininį variklį aliuminio bloku. „4N15“ gamyklinio žymėjimo variklis bus 133 arba 113 kW galios ir atitinkamai turės 430 arba 380 Nm sukimo momentą.

Naujojo variklio anglies dvideginio emisija sumažės net 17 proc., iki 169 g/km.

Naujos kartos L200 modelį gamins „Mitsubishi Motors Thailand“ iš karto visoms pasaulio rinkoms, o į gatves Europoje jis išriedės 2015 metų vasarą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)