Kas bendro tarp baleto ir „Passato“? „Klasika“, – atsako „Møller Auto Savanoriai“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius.

Linas Karlavičius
„Tai – 40 metų istorija, klasika, idealiai pritaikyta šiuolaikiniam žmogui. Tai – naujasis lyderis, naujasis „Volkswagen Passat“. Vis dėlto pastaruoju metu lyderystės samprata keičiasi. Jeigu anksčiau suprasdavome, kad lyderiavimas yra pirmavimas pasaulyje, tai dabar lyderiavimas suprantamas kaip buvimu geriausiu pasauliui, t.y. tarnavimu pasauliui, žmogui, vairuotojui. Šiuo požiūriu „Passatas“ tarnauja įvairiais elementais – kaip socialiai atsakingas automobilis, su mažomis degalų sąnaudomis, kaip saugus automobilis, apsaugantis ne tik vairuotoja, bet pėsčiąjį ir kitus eismo dalyvius. Jis tarnauja ir kaip stiprus ekonominis argumentas, turintis gerą išliekamąją vertę ir mažas išlaikymo sąnaudas“, – sakė L. V. Karlavičius.

Po baleto „Sniego karalienė“ ištraukos peržiūros ir specialaus primabalerinos Olgos Konošenko ir gatvės šokių grupės „Invisible Soul“ programos atėjo eilė pasirodyti vakaro žvaigždei – naujajam „Volkswagen Passat“. Sedano ir universalo versijos renginio svečiams buvo pristatytos itin originaliai – automobiliai iškilo iš orkestro duobės.

Tai yra jau 8-osios kartos modelis ir jis jau spėjo prieš porą mėnesių pasirodyti Lietuvos „Metų automobilio 2015“ rinkimuose, kuriuose pateko į finalininkų septynetuką. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujoko formos pernelyg nepakito. Už pirmtaką naujasis „Passat“ yra 2 mm trumpesnis, o jo ilgis siekia 4,77 m. Automobilio siluetas atrodo sportiškesnis dėl 1,4 cm sumažinto aukščio (1,46 m). O dėl beveik 8 cm didesnio atstumo tarp ašių, salono ilgis padidėjo iki 1,83 m. Daugiausiai naudingos erdvės atsirado gale sėdintiems keleiviams.

Kaip ir daugelis kitų šiuolaikinių automobilių, taip ir naujasis „Passat“ gali pasigirti efektinga dieta – nuo šiol jis sveria iki 85 kilogramų mažiau nei prieš tai gamintas modelis. Dėl mažesnio svorio reikia pagirti ir automobilio gamyboje naudojamą naująją „Volkswagen“ koncerno modulinę MQB platformą. „Passat“ pradinė kaina Lietuvos rinkoje – 20 203 eurų, o universalas kainuoja nuo 21 214 eurų.

DELFI jau išbandė naująjį „Volkswagen Passat“, išsamią automobilio apžvalgą galite skaityti paspaudę šią nuorodą.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (78)