Bendrovės generalinis direktorius Rupertas Stadleris sakė, kad paklausa Europoje, kur „Audi“ pernai pardavė 44 procentų savo automobilių, buvo stabili; jis taip pat optimistiškai nusiteikęs ir dėl perspektyvų Kinijoje, nors sulėtėjus ekonomikos augimui kai kurie varžovai jau skelbia mažėjančią paklausą.

„Audi“ laikoma pagrindine pelno generatore vokiečių „Volkswagen“ koncernui, kuris yra didžiausias automobilių gamintojas Europoje. Pardavimo apimčių didėjimas tampa pagrindiniu savininkės siekiu aplenkti JaponijosToyota“ ir tapti pasaulio lydere transporto sektoriuje. Dabar „Audi“ tikslui artėjant sparčiau nei tikėtasi, R. Stadleris kalba, kad įmonė „turi puikų galimybių potencialą“.

2014-aisiais vokiečių varžovė BMW dešimtus metus iš eilės išsaugojo pirmąją vietą pasaulyje pagal prestižinių automobilių pardavimą, tačiau „Audi“ ir koncernui „Daimler“ priklausanti „Mercedes-Benz“ šį pranašumą sparčiai mažina ir stengiasi BMW aplenkti dar iki šio dešimtmečio pabaigos.

Pernai „Audi“ pardavė 11 proc. daugiau transporto priemonių nei ankstesniais metais ir pasiekė rekordinius 1,74 mln. pardavimus.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją