„IHS Automotive“ prognozuoja, kad susumavus mažų visureigių pardavimus Senajame žemyne jų skaičius 2014 m. perkops 0,5 mln. vnt., o iki 2020 m. pasieks ir 1 mln. vnt.

„Hyundai ix25“ visai neseniai debiutavo Kinijoje, kur jis ir gaminamas, tačiau „Hyundai“ Europos padalinio atstovas spaudai negalėjo oficialiai patvirtinti, kad šis modelis bus parduodamas ir mūsų regione. Anot jo, šis ix25 buvo sukurtas specialiai Kinijos rinkai ir kol kas dar nėra aišku, ar bus gaminamas JAV ir Europai skirtas modelis.

Kinijos žiniasklaidos duomenimis, Chengdu automobilių parodoje rugpjūtį debiutavęs ix25 yra sukurtas tos pačios platformos pagrindu kaip ir „Kia Soul“. Pavasarį Ženevos automobilių parodoje „Hyundai“ pademonstravo mažą koncepcinį visureigį „Intrado“, tačiau nepateikė jokios informacijos, ar toks modelis bus gaminamas.

Visgi buvęs aukšto lygio „Hyundai“ pareigūnas yra įsitikinęs, kad mažas visureigis pasirodys jau netrukus. Buvęs „Hyundai“ rinkodaros vadovas Markas Hallas „Automotive News Europe“ yra sakęs, jog Pietų Korėjos markė aktyviai siekia turėti savo modelį mažų visureigių klasėje. Anot jo, dabar nekeliamas klausimas, ar toks modelis bus gaminamas, keliamas klausimas, kada jis bus gaminamas. Vadovas pastebėjo, kad dar nėra aišku, kurią platformą toks modelis galėtų naudoti ir svarstoma, ar būtų galima pritaikyti kitai rinkai skirtą automobilį.

Iki būsimo mažo visureigio pasirodymo Pietų Korėjos gamintojas spragą savo modelių gamoje ketina užpildyti visureigiškai atrodančia i20 modelio versija, kuri turėtų pasirodyti 2015 m. pavasarį. Naujasis i20 taip pat turėtų turėti ir trejų durų versiją, skambiai vadinamą kupė vardu, ir universalą. Šiuo metu mažų automobilių segmente universalus siūlo tik „Renault“, „Seat“ ir „Škoda“.

Kinijos pirkėjams siūlomas ix25 yra 427 cm ilgio. 2015 m. šį modelį ketinama pateikti ir Indijos rinkai.