Šiaurės Amerikoje ir Europoje krizės metu automobilis prarado savo kaip visuomeninio statuso pozicijas, o nemažai turtingesnių pirkėjų čia pritraukė visureigiai. Tuo tarpu Kinijoje ir kitose besivystančiose rinkose sportinių automobilių paklausa sumenko dėl nepalankaus klimato, oro taršos bei užgaidos turėti automobilį su vairuotoju.

Nors sportinių automobilių pardavimai sumažėjo, greiti ir galingi modeliai išliko svarbūs markės įvaizdžio formavimui. Be to, jie pasižymi ir didelėmis maržomis. Dėl šių priežasčių BMW kartu su „Toyota Motor“ kuria naują vidutinio dydžio sportinį automobilį. Šis bendras projektas iš galimybių studijos etapo jau perėjo į koncepcinio modelio kūrimo stadiją. BMW su „Toyota Motor“ bendradarbiauja ir vandenilinių automobilių bei svorio mažinimo technologijų kūrimo srityse.

Pagrindinės sportinių automobilių rinkos – Europa ir Šiaurės Amerika – lėtai atsigauna po ekonomikos krizės metu patirto smukimo. Prestižinių automobilių gamintojus gelbsti geri rezultatai Azijos rinkose. „IHS Automotive“ duomenimis, 2007 m. „Audi TT“, „BMW Z4“ ir „Mercedes-Benz SLK“ bendri pardavimai sudarė apie 114 tūkst. vnt., o iki 2010 m. jie sumažėjo net 45 proc. Kinijoje sportinių automobilių paklausa išliko labai maža. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad iki dešimtmečio pabaigos jų pasaulinė rinka pasieks maždaug 72 tūkst. vnt. „IHS Automotive“ analitikas Timas Urquhartas pastebi, jog dabar jauni, karjeros laiptais kylantys profesionalai gali rinktis gerokai įvairesnius stilingus automobilius, ne vien tik sportinius modelius.