Modelyje „Nismo RS", sukurtame panaudojus „Nismo" pasaulinę motosporto patirtį, montuojamas 1,6 litro DIG-T variklis, išvystantis 218 AG (160 kW). Dviem ratais varoma versija su mechanine pavarų dėže išvysto 280 Nm sukimo momentą. „Nismo RS" taip pat gali būti tiekiamas su „Xtronic 4WD" transmisija, kuri išvysto 214 AG (157 kW). 2WD modelių priekinių varančiųjų ratų poroje taip pat montuojamas mechaninis praslydimo diferencialas (LSD). Į standartinę keturiais ratais varomų versijų komplektaciją įeina moderni „Nissan" sukimo momento vektorių koordinavimo sistema ir „Nissan Xtronic" transmisija. Ši modifikacija išvysto 250 Nm sukimo momentą. Ant vairo taip pat yra montuojamos pavarų perjungimo svirtys.

Kiti patobulinimai yra susiję su variklio efektyvumo didinimu. Buvo sutvirtinta kėbulo konstrukcija, kuri padidino bendrąjį automobilio standumą, panaudota galingesnė stabdžių sistema su didesniais diskais (lyginant su standartiniais „Nismo" modeliais), taip pat panaudotos specialios spyruoklės ir amortizatoriai.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)