Paryžiaus automobilių parodoje C.Tavaresas pastebėjo, jog PSA pirmojo pusmečio laisvų lėšų srautas siekė apie 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt), ir, ko gero, nenusileido „Daimler“ ar „General Motors“ rodikliams. Vadovas mano, kad tai puikiai atspindi Prancūzijos gamintojo potencialą.

„Bernstein Research“ vyresnysis analitikas Maxas Warburtonas mano, kad C.Tavareso iškelti tikslai iki 2016 m. atkurti teigiamą laisvų lėšų srautą bei iki 2018 m. pasiekti 2 proc. automobilinio padalinio veiklos maržą yra pernelyg atsargūs. Analitikas spėja, kad pertvarkos plano uždaviniai sąmoningai parinkti labai kuklūs ir mano, kad PSA nesunkiai juos galės pasiekti anksčiau laiko. Anot jo, 2 proc. veiklos maržą PSA pasiektų dabartinėje situacijoje 10 proc. padidinęs gaunamas pajamas arba prie kuklesnio pardavimų augimo sumažinęs kaštus bei pakoregavęs parduodamų modelių struktūrą.

Dar visai neseniai PSA buvo atsidūręs ties žlugimo riba. Sunkumų prislėgta bendrovė pritraukė investicijų iš Prancūzijos vyriausybės bei Kinijos gamintojo „Dongfeng Motor“. Pernai PSA nuostoliai sudarė 2,3 mlrd. eurų (7,9 mlrd. Lt) ir tai buvo nemenkas progresas, nes 2012 m. ji prarado net 5 mlrd. eurų (17 mlrd. Lt). PSA finansų vadovas Jeanas Baptiste’as de Chatillonas teigė, kad pertvarkos plano vykdymo rodiklius ketinama pranešti 2015 m. vasarį.